استان ها

دیدار اعضای جهاد دانشگاهی خوزستان با نماینده ولی فقیه

تیتر اول / هرزستان رئیس و معاونان سازمان جهادی در دانشگاه خوزستان با نماینده عالی ترین مقام در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی رد فرد در این جلسه امروز 15 فروردین با اشاره به روزهای پایانی شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: “امیدواریم این موفقیت ما را نیز شامل شود. استفاده کنید و از برکات ماه رمضان لذت ببرید. “بیایید نیازهای لازم را برداریم.

به گزارش تیتر اول ، وی در خصوص فرصت های آموزشی و علمی جهاد دانشگاهی در استان خوزستان گفت: در واقع تلاش زیادی برای فضای علمی انجام شده است. استفاده از نیروهای جدید ارزشی است که مورد توجه قرار می گیرد ، اما متأسفانه برخی از افرادی که به خودباوری نرسیده اند قبلاً نیز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفته اند که ایرانی ها قادر به ساختن آن نیستند. اما اکنون مشخص شده است که ما حرفی برای گفتن داریم.

وی ادامه داد: آیا به یاد دارید که در بحث پزشکی شاهد حضور پزشکان هندی و پاکستانی بودیم که الحمدلله اکنون شاهد بحث رشد و تسریع در بحث های پزشکی کشور هستند. در بحث جزئیات صنعتی ، ما به مرحله تولید رسیده ایم که البته می خواهد جوانان بیشتری را در این بخش به کار گیرد.

سخنگوی رهبر استان خوستان با اشاره به اهمیت فعالیت های جهادی دانشگاهی در درمان ناباروری با توجه به فرزندآوری و کنترل جمعیت گفت: توطئه.

وی با تأکید بر اینکه جمعیت یک فرصت است نه یک تهدید ، گفت: ما باید از این فرصت استفاده کنیم و در این زمینه باید از فرصت های خود استفاده کرده و موانع پزشکی و بهداشتی را برطرف کنیم. وی همچنین در توسعه زیرساخت های پزشکی مشارکت داشت و پایگاه های لازم را در استان فراهم کرد.

در پایان موسوی فرد از دانشگاه جهاد استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین سجاد علیرضا علوی ، رئیس سازمان جهادی دانشگاه خوزستان ، به کار گروه جهادی در دانشگاه خوزستان اشاره و امتیازاتی را اهدا کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا