فرهنگ و هنر

دومین همایش «مقاومت و جهان آینده» در قزوین برگزار می‌شود

تیتر اول/ قزوین همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده با محوریت ابعاد گفتمان شهید حی قاسم سلیمانی برای دومین سال متوالی در قزاقستان برگزار می شود.

حکیم قاسمی با اعلام این خبر گفت: همایش بین المللی «مقاومت و جهان آینده» برای دومین سال متوالی از 13 تا 14 دی ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با محوریت بررسی ابعاد گفتمان برگزار می شود. شهید حی قاسم سلیمانی.

وی افزود: این همایش در سه محور مبانی فکری و اندیشه های گفتمان مقاومت، وجه عینی این گفتمان یعنی جبهه مقاومت و در نهایت مصداق مقاومت که چهره قابل توجه سردارا است برگزار می شود. دلها حاج قاسم سلیمانی.” همچنین به عنوان موضوعات کنفرانس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه اولین روز این همایش در روزهای 12 و 13 دی ماه به صورت مجازی خواهد بود، ادامه داد: در حوزه تقابل گفتمان غرب و اسلام به ویژه از رویکرد جنبش مقاومت بهره مند خواهیم شد.

وی یادآور شد: در دومین روز این همایش پنج پنل تخصصی با موضوع پنج محور محوری جبهه مقاومت برگزار می کنیم و در این روز با حضور اساتید برجسته کشور، محور مقاومت را برجسته خواهیم کرد. “

قاسمی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این همایش به صورت حضوری در ۱۴ دی ماه برگزار می شود، گفت: مکاتبات اولیه برای دعوت از مهمانان کشوری و کشوری در این حوزه انجام شده است و به احتمال زیاد شاهد حضور شخصیت هایی مانند رئیس مجلس نیز خواهیم بود. مجلس شورای اسلامی و وزیر کشور». همچنین از فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند سردار سلامی و سردار کاآنی نیز دعوت به همکاری کرده ایم.

وی افزود: همچنین در این مراسم عملا شاهد حضور برخی از چهره های مقاومت و هیئت حاج قاسم و برخی از مقاومت ها مانند معاونت حزب الله لبنان، سوریه و عراق خواهیم بود. همچنین چند تن از اعضای مجمع اساتید جهان اسلام به صورت حضوری در مراسم اختتامیه حضور خواهند داشت.

دبیر علمی کنفرانس جهانی مقاومت و آینده ادامه داد: در این همایش سفیران برخی از مسائل مقاومت مانند سوریه و لبنان حضور خواهند داشت و از دانشجویان بین المللی امام (ره) بهره خواهد برد. به عنوان سفیران مقاومت».

به گزارش روابط عمومی این همایش، وی یادآور شد: برای پوشش خبری مقاومت در منطقه و اسلام با رسانه های داخلی و برخی خبرگزاری های خارجی ارتباط برقرار شده است تا رسانه ای شود. جهان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا