بهترین های کسب و کارجامعه

چگونه بفهمیم در اس ام اس بلاک شده ایم؟

چگونه بفهمیم در پیامک بلاک شدیم ؟

آیا ناخن های خود را می جویید و تعجب می کنید که چرا شخص مقابلتان از طریق پیامک به شما پاسخ نمی دهد؟ آیا او شما را در پنل اس ام اس بلاک کرده است؟ همه ما ممکن است در چنین شرایطی گیر کرده باشیم و به این فکر می کنیم تا بدانیم آیا کسی ما را از ارسال پیامک مسدود کرده است یا خیر. ناراحت نباشید! اگر می خواهید از آن حالت اضطراب و استرس فرار کنید، ما یک ترفند ساده برای اینکه چگونه بفهمیم در پیامک بلاک شدیم برایتان نوشته ایم.

امروزه ارسال پیامک و برقراری ارتباط از طریق پلتفرم‌های دیجیتال مختلف یک امر عادی است. از گروه‌های رسمی گرفته تا صحبت های دوستانه، ارتباطات دیجیتال به راه نجاتی تبدیل شده است که بدون آن نمی‌توانیم زندگی کنیم و ناگهان وقتی پیامک های شما به دست شخصی نمی رسد، احساس می کنیم ممکن است شماره شما را مسدود کرده باشد، اما این پایان دنیا نیست.

ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا کسی ممکن است فوراً به پیام متنی شما پاسخ ندهد، اما اگر پیام‌های شما ارسال نمی‌شود، ممکن است مسدود شده باشید. اگر به دنبال راه هایی هستید که بدانید آیا شخصی شماره شما را از ارسال پیامک مسدود کرده است، نگران نباشید، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد! در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه متوجه شوید که آیا شخصی شما را از ارسال پیامک انبوه رایگان مسدود کرده است.

چگونه بفهمیم در پیامک بلاک شدیم ؟

درک این موضوع کمی دشوار است، زیرا هیچ راه ساده‌ای برای دانستن اینکه آیا کسی شماره شما را از ارسال SMS  به آنها مسدود کرده است وجود ندارد. به طور کلی درک اینکه آیا پیامک شما مسدود شده است یا خیر دشوار است زیرا آنها هیچ رسید خوانده شدن پیام ، مانند پلتفرم های رسانه های اجتماعی ندارند.

۱. سعی کنید با آنها تماس بگیرید

اگر شماره شما از ارسال پیامک مسدود شده است، به این معنی است که نمی توانید با آن شخص تماس بگیرید. بنابراین، برای درک اینکه آیا شماره شما واقعاً توسط شخص بلاک شده است یا خیر، سعی کنید با او و همچنین یک مخاطب تصادفی خود تماس بگیرید. اگر متوجه شدید که تماس شما فقط به آن شخص متصل نمی‌شود، اما برای همه شماره‌های دیگر خوب کار می‌کند، قطعاً می‌تواند به این معنی باشد که فرد مورد نظر شماره شما را مسدود کرده است. برای اطمینان کامل، سعی کنید از شماره دیگری با آن شخص تماس بگیرید. اگر تماس شما متصل است، می تواند به این معنی باشد که فرد مورد نظر شماره شما را مسدود کرده است.

۲. وضعیت تحویل پیام را مشاهده کنید

همچنین، هنگامی که پیام شما در iPhone یا اندروید تحویل داده شد، یک اعلان “تحویل” دریافت می کنیم. اگر ظاهر شد، پس به احتمال بسیار زیاد مخاطب شما را مسدود نکرده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که دوست شما یا هر کسی که در حال پیام رسانی بوده اید، نزدیک تلفن خود نباشد یا کار دیگری انجام دهد.

اگر بلاک شده اید، تلفن شما متنی را اراسل نمی کند و نمی توانید هیچ اعلانی را مشاهده کنید. بنابراین، اینها برخی از راه‌ها و نکاتی بود که اگر احساس کردید شخصی شما را مسدود کرده است، می‌توانید از آنها استفاده کنید. هیچ راه تضمینی برای دانستن اینکه آیا مسدود شده‌اید وجود ندارد، اما همیشه می‌توانید به نشانه‌های ذکر شده در بالا برای رفع سوء ظن خود اعتماد کنید.

از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ راهنمای رفع بلاک اس ام اس

تقریبا 90 درصد از پیامک‌های تبلیغاتی در 3 دقیقه ابتدایی توسط کاربران باز شده و خوانده می‌شوند. اما در این میان نیز افرادی هستند که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای آن‌ها آزاردهنده است و سیستم خودکار دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند. سوال بسیاری از کاربران این است که از کجا بفهمیم اس ام اس پلاک شده است؟ بلاک شدن اس ام اس، مشکل رایج پنل‌های پیامکی بوده که ممکن است ضرر و زیان‌های متعددی را به‌همراه داشته باشد. از این رو ما در این مقاله مواردی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که راهنمای رفع بلاک اس ام اس و ارسال پیامک به خطوط بلک‌ لیست هستند.

چطور بفهمیم که شماره تبلیغاتی ما بلاک شده است؟

اگر شما نیز برای کسب‌وکارتان از یک پنل اس ام اس تبلیغاتی استفاده می‌کنید، شاید برایتان سوال باشد که از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟ مسدود کردن اس ام اس‌های تبلیغاتی روش‌های گوناگونی دارد اگر می‌خواهید به‌طور دقیق بدانید که آیا شماره شما در بلک لیست است یا خیر، باید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • اگر از مشترکین اپراتور همراه اول هستید با ارسال عدد 2 به سامانه‌ 8999 به شما اعلام می‌شود که پیامک‌های تبلیغاتی شما فعال یا غیرفعال است.
  • هم‌چنین اگر از مشترکین اپراتور ایرانسل هستید برای فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی خود می‌توانید عدد 1 را به سامانه‌ 5005 ارسال کرده و پیامک‌های تبلیغاتی خود را مجدد فعال کنید.

با انجام این ترفندها می‌توان دریافت که آیا شماره مورد نظر در بلک لیست قرار دارد یا خیر. پس از آن با انجام روش‌های ضدبلاک، می‌توان از مسدود شدن پیامک‌های تبلیغاتی جلوگیری کرد.

معرفی روش‌های ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی

اکنون که پاسخ سوال «از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده؟» را دریافتید؛ نوبت آن است که با روش‌های مختلف ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی آشنا شوید. البته فراموش نکنید برای استفاده از این روش‌ها بهتر است از یک پنل پیامکی معتبر با امکانات مختلف استفاده کنید. به‌عنوان مثال پنل پیامک فراز اس ام اس یکی از سامانه‌های معتبر برای ارسال پیامک با سیم کارت است که خدماتی مانند بانک اطلاعاتی شماره موبایل را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سیم‌کارت برای رفع بلاک اس ام اس

یکی از دغدغه‌های کارفرمایان کسب‌وکارها در کمپین‌های تبلیغاتی، پیام دادن به شماره بلاک شده است. یکی از روش‌های آسان و سریع رفع این دغدغه، استفاده از سیم کارت خواهد بود. البته ارسال پیامک انبوه از طریق سیم‌کارت‌های شخصی، از سوی مخابرات محدود بوده و به‌عبارتی سقف ارسال اس ام اس از این نوع سیم‌کارت‌ها، 500 پیامک در روز است. به‌همین دلیل برای جلوگیری از ضرر و زیان جریمه از سوی مخابرات بهتر است برای استفاده از این روش، یک پنل پیامکی خریداری کنید.

بعد از خرید پنل پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره مسدود، این امکان وجود دارد که پیامک شما با شماره‌های سیمکارتی شرکت ارائه‌دهنده به مخاطبین ارسال شود. در نهایت نیز می‌توانید گزارشات ارسال پیامک را در بخش گزارشات سامانه پیامکی ملاحظه کنید.

ارسال پیامک به بلک لیست با خطوط خدماتی؛ یکی از بهترین راه‌های رفع بلاک اس ام اس

بعد از اینکه پاسخ سوال «از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده» را دریافت کردید؛ اکنون می‌توان برای عبور از بلک لیست مخابرات، اقداماتی انجام داد. یکی از این اقدامات که روش پرطرفداری محسوب می‌شود، رفع بلاک با ارسال خطوط خدماتی است. برای ارسال پیامک غیر‌تبلیغاتی مانند ارسال کد فعا‌‌ل‌سازی و تبریک تولد از خطوط خدماتی استفاده می‌‌شود. در واقع خطوط خدماتی یکی از انواع خطوط مخابراتی هستند که برای ارسال پیامک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نحوه کار با خطوط خدماتی شبیه خطوط تبلیغاتی است با این تفاوت که باید از این خط فقط برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.

توجه داشته باشید که محتوای ارسال شده با خطوط خدماتی به‌هیچ‌عنوان نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد. در‌غیر‌این‌صورت از طرف اپراتورهای مربوطه جریمه خواهید شد. همچنین برای ارسال پیامک به لیست سیاه فقط باید از بانک اختصاصی خودتان (لیست شماره‌ها) برای ارسال پیامک استفاده کنید. هم‌چنین از خطوط خدماتی برای اطلاع‌رسانی و پیامک وب‌سرویس استفاده می‌شود. به‌عنوان مثال، برای تایید هویت هنگام عضویت در سایت، تایید خرید، پیام تشکر و قدردانی، تبریک تولد، اطلاع‌رسانی در مورد تخفیف‌ها یا رویدادها، خطوط خدماتی کاربرد بسیار خوبی دارند.

دکمه بازگشت به بالا