سلامت و تندرستی

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

هک شدن و نرم افزارهای جاسوسی بسیار خطرناک است. دانستن نحوه هک کردن یا نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی تلفن شما می تواند بسیار مفید باشد. تلفن و رایانه ما دو وسیله اصلی ارتباطی هستند که هر روز از آنها استفاده می کنیم. بنابراین اگر کسی تلفن شما را خراب کند. دسترسی به اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن (از لیست تماس شما) ، تصاویر ، فیلم ها ، اسناد و پیام های متنی می تواند بسیار خطرناک باشد. اما علائم نصب جاسوس افزارها یا برنامه های هک چیست؟

باتری تلفن کم کار می کند

یکی از نشانه های بارز هک شدن این گوشی این است که باتری گوشی خیلی سریعتر از حد لازم در حال کم شدن است. در واقع ، به دلیل جاسوسی تلفن همیشه فعال است ، انرژی زیادی را مصرف می کند و در این فرایند از باتری مصرف می کند.

تلفن شما خیلی گرم است

علاوه بر سرعت شارژ زیاد تلفن همراه ، بعضی اوقات گوشی خیلی داغ می شود که احتمالاً داده های اینترنت را سریعتر از حد معمول مصرف می کند.

شما پیام های خطرناک و مشکوکی دریافت می کنید

شاید برای حضور در مهمانی ناشناس پیامی دریافت کنید ، شاید یک پیوند به پول احتیاج داشته باشد ، شاید افراد ناشناس اطلاعات شخصی شما را بخواهند و بسیاری موارد مشابه می تواند خطرناک باشد.

شما از هزینه عمومی استفاده کرده اید

درست است که بسیاری از کافه ها و مراکز عمومی این روزها دارای ایستگاه های شارژ هستند ، اما بعضی اوقات هکرها اطلاعات کاربر را از طریق درگاه های USB سرقت می کنند ، بنابراین بسیار مراقب باشید که تلفن خود را در مکان های ناشناخته از طریق USB شارژ نکنید.

از شماره های ناشناس یک تماس یا متنی دریافت کنید

می توانید تماس ها و متون ناشناخته و خطرناک تری دریافت کنید ، می توانید شماره هایی را به دفترچه تلفن اضافه کنید که نمی دانید ، می تواند نشانه ای بسیار خطرناک باشد. ممکن است در گوشی خود جاسوسی نصب کرده باشید که ممکن است شما را در معرض خطر قرار دهد.

17302

دکمه بازگشت به بالا