استان ها

سید مهدی کاظمی نامزد شهرداری قزوین برنامه های خود را در صحن علنی شورا ارائه کرد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین ؛ دوشنبه شب ، صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین میزبان نامزد دیگری برای تصدی صندلی شهرداری قزوین بود.

سیدام مهدی کاظمی که در حال حاضر سرپرست شهرداری قزوین است ، تجربه خوبی در این مجموعه دارد ، زیرا در مناطق مختلف شهرداری قزوین تجربه دارد و این توانایی را به لطف تجربه اجرایی و مدیریتی خود برای ارائه برنامه دیده است. خودتان را بررسی کنید تا وارد صندلی شهرداری شوید.

image_2021_8_30-22_57_54_177_PfD

کاظمی که یکی از با اخلاق ترین و سالم ترین مدیران با سابقه شهرداری است و در حال حاضر شهردار با مدرک کارشناسی ارشد قبلی در زمینه کشاورزی است ، در خدمات شهری قزوین ، مناطق سبز و معاونت های سرمایه گذاری در شهرداری قزوین کار کرده و مدرک دکترای مدیریت گرفته است. به

کاظمی با دست کامل به شورا آمد و برنامه های جامع و دشواری را در 8 موضوع ارائه کرد ، اگرچه برخی از اعضای شورا معتقد بودند که این برنامه از بایگانی شهرداری گرفته شده است و بخشی را مشخص کردند که فقط توسط این نامزد تدوین و تهیه شده است. این کارشناس پاسخ داد که بدون شک مجبور است از تجربه و تحقیقات دیگران پس از بروزرسانی برای موفقیت در آن استفاده کند و همه قرار نیست یک طرح جدید تهیه کنند ، که این یک استدلال منطقی است.

امروز شورا با برخی چالش های کارشناسی روبرو شد و فاطمه اشدری مثل همیشه جسورانه صحبت کرد و انتصابات اخیر و بی اهمیت کاندیداهای صندلی شهرداری را مورد انتقاد و پرسش قرار داد. در این زمینه شفافیت وجود داشت.

جلساتی که از نظر قانونی تابع شهردار و شهردار هستند ، اما به دلیل اختلافات سایبری ، برخی از اعضای شورا نگران بودند که این جلسات به نمایندگی از آنها به پایان نرسد.

image_2021_8_30-22_58_16_403_0xk

کاظمی ، در پاسخ به سوالات بسیاری از اعضای شورا در مورد اولویت برنامه ها و برنامه ها ، وظایف کلیدی ، نحوه همکاری با اعضای شورا ، برنامه های افزایش درآمدهای پایدار شهرداری ، نحوه مدیریت ذینفعان ، ابعاد توسعه شهری ، باغ ، نحوه انتخاب میرانس و به چندین مورد دیگر با اطلاعات کامل به منظور جلب نظر هیئت مدیره پاسخ داد.

نمایندگان شورای شهر قزوین امروز با صراحت با نامزد شهردار قزوین صحبت کردند و خواستار پاسخ گشاده به س questionsالات شدند و سید مهدی کاظمی با عقل سلیم و حوصله به همه پاسخ داد تا سیاست اخلاقی خود را در طول دو دهه فعالیت در شهرداری نشان دهد. به

امروز شیخ مهدی کاظمی آخرین یافته ها را به اعضای شورا ارائه داد تا به صندلی شهردار شهر مهم و تاریخی کازوین برسند تا بتواند رای اعضای منتخب پارلمان محلی را جلب کند ، اما چقدر نزدیک یا دور باید به این صندلی بیاید. باید منتظر بود

image_2021_8_30-22_57_55_32_LZf

جلسه امروز ممکن است وضعیت کاظمی را تعیین کند ، اما به نظر می رسد دیگر رقبای جدی این روزها مانند محمدزاده ، سیدحسن ظاهری ، حسین معصوم ، صباغ و شاید اسلامی صدر هنوز در حال پیش روی اعضای شورا هستند تا دریابند که کدام یک مستحق نشستن است. من دولت محلی را تجربه خواهم کرد

تصمیم نهایی شورا در هفته آینده یا 10 روز آینده اعلام می شود و پس از چند ساعت ارائه و بررسی برنامه های نامزدهای محلی و غیر محلی ، سرانجام شاهد انتخاب شهردار قزوین خواهیم بود.

واضح است که انتخابات نهایی شهردار قزوین که نشان دهنده واقعیت شهر و نگرش ها و دیدگاه های شورایاران است ، در روزهای آینده مشخص می شود و شهروندان متوجه می شوند که شورا تا چه میزان شعارهای خود را برای انتخاب دنبال می کنند. شهردار با شایسته سالاری ، دانش و تعهد. و به اجتناب از سیاست زدگی و نفوذ پنهان و پنهان توجه کرده اند.

image_2021_8_30-22_58_16_904_QVg

انتخاب شهردار کازوین احتمالاً مهمترین اقدامی است که شورای جدید باید در اولین گام برای تأمین آینده خود و شهر انجام دهد و شهروندان انتظار دارند انتخاب نهایی بهترین گزینه از بین ده ها نامزد فعلی باشد. شورا.

دکمه بازگشت به بالا