جامعه

دستگیری زنی که کلاه ۱۴۰ نفر را برداشت

این زن به دلیل تقلب در اتومبیل 140 شهروند دستگیر شد.

به گزارش تیتر اول اخیراً پرونده ای مربوط به فروش کلاهبرداری وسایل نقلیه اجاره ای برای تحقیقات تخصصی توسط قوه قضاییه به پلیس آگاهی تهران تحویل داده شد. در همین راستا ، ماموران مخفیگاه متهم را در جریان تحقیقات میدانی و نظارت اطلاعاتی شناسایی کردند.

پس از پیدا شدن محل مخفی شدن متهمان ، یک زن 35 ساله با هویت خاصی در 22 مه دستگیر و به کلانتری منتقل شد. بررسی سوابق وی همچنین نشان داد که وی حدود یک سال پیش در همان جنایت در زندان بوده است.

این زن که خود را به مدیرعامل یک شرکت کرایه اتومبیل معرفی کرده بود ، در جریان اعتراف از وی سؤال شد و به کارمندان گفت: “مردم با ارسال اطلاعات در وب سایت ها گمراه می شوند و قول می دهند بلافاصله یک ماشین یدکی بفروشند و اعتماد مشتری را بدست آورند.” من جذب شدم سپس بسته به نوع و مدل ماشین سفارشی ، بازندگان بین 20 تا 50 میلیون گوجه فرنگی از آنها گرفتند و من به آنها گفتم که مثلاً دو ماه ماشین خود را می گیرند. تحویل را همزمان چندین بار به تأخیر انداختم و بعد دفتر شرکت را تحویل دادم و آن را خالی کردم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس کلانشهر با تایید این خبر گفت: تاکنون متهم 35 میلیارد چاودار از حدود 140 شاکی شناسایی شده سرقت کرده و پرونده وی هنوز در حال بررسی است تا سایر موارد احتمالی را نیز شناسایی کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا