جامعه

دوران اینکه عده‌ای سر شهروندان و شهرداری کلاه بگذارند، گذشته است

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه باید از فرصت برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کرد، خاطرنشان کرد: شهرداری باید بهترین خدمت در اذهان مردم باشد.

به گزارش تیتر اول، داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران امروز (سه شنبه) در جمع کارکنان اداره بازرسی منطقه یک تهران با اشاره به اینکه نام شهید چمران مطرح شده است، گفت: کمتر دستگاهی با جان انسان ها سروکار دارد. شهرداری: فضای کنونی بستری را برای خدمت به مردم فراهم می کند و ما باید مراقبت، انگیزه، خواسته و نیت خود را برای خدمت اصلاح کنیم.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به اینکه «عبادت جز خدمت به مردم نیست»، گفت: فرصت خدمت به شهروندان نعمتی است که خداوند به ما داده است و در شهرداری می توان این خدمت و عبادت را انجام داد. بسیار ساده تر و ملموس تر.” و سریعتر انجام داد

وی به برخی موانع بر سر راه خدمت رسانی به مردم در شهرداری اشاره کرد و افزود: برخی از این موانع مربوط به سوء مدیریت و وجود موانع نادرست و ساختارهای معیوب است که بیش از حد انتظار نظام را پیچیده کرده است؛ البته بروکراسی اضافی. که منجر به فساد نیز می شود و بی نظمی ممکن است این امکان خدمات را کاهش دهد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم شناسایی سریع نقاط ضعف، ضعف و کاستی ها به عنوان چشم انداز مدیریت شهری، ادامه داد: وظیفه اصلی ما در بازرسی اصلاح نظام و تمرکز انرژی، قدرت و استراتژی و همکاران است. در شهرداری می تواند سیستم را با در نظر گرفتن بهبود کارایی بهبود بخشد.

داوود گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری باید نمادی از بهترین سیستم خدمات رسانی در ذهن مردم باشد، گفت: مردم وقتی به شهرداری می روند باید خوب باشند، کارشان تمام شده و نیاز به خدمات رسانی بیشتر است. . از آنچه فکر می کردند و واقعاً ممکن است و توهم نیست و مردم می توانند خوشحال باشند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، پیشگیری از تخلفات را یکی دیگر از مراحل بازرسی عنوان کرد و گفت: بعد از خدمت رسانی به مردم، اولویت دوم ما برخورد با کسانی است که شهردار، شهروندان و افرادی را که باید به زور بیاورند، برخورد کنیم. به عدالت.”

وی تاکید کرد: برخی باید بدانند که اینطور نیست و این دوره به پایان رسیده است و دیگر به خود اجازه نخواهیم داد اقدامات، تصمیمات اشتباه و مجوزهای اشتباه را به شهر، ساکنان و شهرداری ها بسپاریم و احساس کنیم که می توانند ادامه دهند. کار کن.” بگذار اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه رسیدگی به تخلفات غلات و موارد کلیدی را آغاز خواهیم کرد، خطاب به ستاد بازرسی گفت: امروز فساد به یک بیماری در زندگی مردم تبدیل شده و دارای فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و عواقب دیگر.” پس همه باید کمک کنید و با روحیه جهادی و جدیت بیشتری سر کار بیایید.

داوود گودرزی افزود: با گسترش این تخلفات و سیل مشکلاتی که در شهرداری داریم، اگر هر یک از شما با انگیزه قوی، روحیه مضاعف و درایت به مسئولیت خود عمل کنید، اتفاقات خوبی می افتد.

وی با تاکید بر اصلاح نظام اداری در شهرداری، افزود: نباید بروکراسی غلط، سهل انگاری و ظاهر حداقلی در سازمان بازرسی وجود داشته باشد و باید تسریع کنیم، نسبت به کار و حرف مردم حساس باشیم و خود را واقعی بدانیم. خدمتگزار مردم».

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه برای خدمت به مردم آمده ایم، ادامه داد: سازمان بازرسی مجبور نیست بگوید کار سخت است، ما داریم. مشاهده گردید. و تمام سختی ها و سختی های آن چند ماه را لمس کرد. اما هر روز که می گذشت، امیدوار بودیم که تغییرات جدی در مجموعه ایجاد شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا