جامعه

برای نوبت دهی واکسن کرونا نیازی به مراجعه حضوری یا ثبت نام اینترنتی نیست

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در بیانیه ای اعلام کرد برای تهیه واکسن Covid 19 نیازی به مراجعه به مراکز بهداشتی یا ثبت نام آنلاین نیست.

به گزارش تیتر اول ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بیانیه ای اعلام کرد که این مرکز تنها مرجع ارائه اطلاعات در مورد واکسن ویروس کرونا و روند واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 است و اظهار داشت که نیازی به مراجعه نیست مرکز بهداشت به صورت حضوری یا ثبت نام آنلاین.

به گزارش وبدا ، در این بیانیه آمده است: واکسن ها و فرآیند واکسیناسیون بیماری Covid 19 اطلاعیه های رسمی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است که در وب و سایت اطلاعات behdasht.gov یافت می شود. در رسانه های رسمی ملی و خبرگزاری ها منتشر می شود و خواهد شد.

از این لحاظ ، همانطور که در بالا برای هموطنان عزیز ذکر شد ، برای برنامه ریزی و زمانبندی تزریق واکسن Covid 19 با توجه به گروههای سنی گزارش شده در سند واکسیناسیون ملی ، مراجعه به مراکز بهداشتی یا ثبت نام حضوری ضروری نیست. نه نام اینترنت و فقط در پایان هر مرحله واکسیناسیون ، در صورت عدم دریافت پیامک یا تماس تلفنی ، فقط بقیه گروه های متقاضی واکسن می توانند ثبت نام و کد کشور را از طریق salamat.gov.ir وارد کنند. وی متولد خواهد شد و شماره تلفن همراه خود را به روز می کند و در روزهای آینده زمان و مکان واکسن از طریق پیام کوتاه به تلفن همراه وی ارسال می شود. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا