ورزش و نشاط

دبیر: شهدا مظلومند و باید از آنها الگوسازی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در ابتدای مراسم گفت: خدا را شاکرم که این توفیق را به ما داد و انشاالله اخلاص هم در کار ما باشد و اعتقاد دارم تا خود شهید نخواهد کاری انجام نمی‌شود و از خدا ممنونم که این توفیق را به ما داد که امروز از چهارمین کتاب شهید کشتی گیر با نام برف و باروت رونمایی کنیم.

وی ادامه داد: با این حال تا الان کاری نکردیم ما بیش از ۱۵۰۰ شهید کشتی گیر داریم و باید هر هفته از این شهدا کتاب منتشر کنیم چون ما در آن دنیا باید پاسخگو باشیم.

دبیر افزود: تا حالا هر کاری کردم برای نفسم بوده (مدال گرفتن، شهرت، دانشگاه، پست و مقام) همه برای دنیا بوده و برای نفسم و ان‌شاءالله خدا مرا ببخشد.

رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: شهدا از جهاد اکبر که مبارزه با نفس است به جهاد اصغر رسیدند که باید برای همه ما درس باشد همچنین قهرمانان جهان و المپیک ما هر چه به معنویت خدا، اهل بیت و شهدا نزدیک تر باشند ماندگار تر هستند.

وی اظهار کرد: اگر ورزشکار برای هر کاری که انجام می‌دهد خدا را در نظر بگیرد، زندگی سالمی خواهد داشت و در نهایت مدال‌های بیشتری برای کشورش کسب می‌کند.

دبیر عنوان کرد: نمی دانم تا چه زمانی در کشتی هستم اما خدا می‌داند صادقانه حرف می زنم و اینکه فردا کجا باشم به فکرم نمی‌رسد اما یاد گرفتم که کارم را درست انجام دهم.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه کتاب قهرمانان کشتی نیز در مرحله نگارش است، گفت: همزمان با نوشتن کتاب شهدا کتاب زندگینامه آقای سید علی اکبر حیدری به مرحله آخر رسید همچنین کتاب زندگینامه استاد امامعلی حبیبی و دیگر قهرمانان کشتی نیز در حال انجام شدن هستند.

وی با تاکید بر اینکه تا روزی که در فدراسیون هستم نوشتن کتاب شهدا و قهرمانان برای برای الگو سازی نسل آینده محکم انجام می‌دهیم، گفت: نسل آینده باید قهرمانان و پهلوانان واقعی که شهدا هستند را بشناسند و این وظیفه ماست همچنین تا پایان سال از ۵ تا ۶ کتاب دیگر رونمایی خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا