اقتصادی

مشاوره تحصیلی و کنکور با بصیرت نوین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، امروزه مشاوره تحصیلی در اصفهان و سایر شهرها برای سال تحصیلی جدید به شدت افزایش یافته و بسیاری از دانش آموزان قصد دارند با یک برنامه منسجم، سال تحصیلی جدید خود را شروع کنند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم راجع به این نوع سرویس‌های آموزشی بیشتر با شما صحبت کنیم و با ارائه راهکارهایی برای انتخاب بهترین مشاور، یکی از برترین چهره‌ها را در اصفهان نیز معرفی نمائیم.

منظور از مشاوره تحصیلی در اصفهان چیست و چرا مهم است؟

امروزه مشاوره تحصیلی در اصفهان کلید برنده شدن شما در عرصه علم آموزی است. حتماً شما هم جزو افرادی هستید که اکنون مهم‌ترین دغدغه‌تان، قبولی در یک دانشگاه معتبر، پذیرش در مدارس تیزهوشان، کسب بهترین رتبه در کنکور سراسری و غیره است؛ پس تا انتهای این مقاله با ما باشید تا یک راه حل مناسب را برای خلاص شدن از این دغدغه‌ها معرفی کنیم. همچنین اگر فکر می‌کنید هرسری تمام تلاش خود را می‌کنید اما نمی‌توانید نتیجه یا نمره مطلوب را دریافت کنید، لازم است به این راه حل توجه کنید.

بسیاری از دانش آموزان بدون آنکه بدانند، نقطه ضعف‌هایی را در مطالعه و تمرین دروس خود دارند. همانند زمانی که برای درمان یک بیماری به یک پزشک مراجعه می‌کنید، برای رفع این نقاط ضعف و ارتقا مهارت خود، می‌بایست به یک متخصص آموزشی مراجعه نمائید.

مشاوره تحصیلی یک نوع از خدمات آموزشی است که به تمام دانش آموزان و دانشجویان از مقطع ابتدایی تا دانشگاه ارائه می‌شود. در این بخش، مشاور با ارزیابی پارامترهای مختلفی از جمله وضعیت درسی، دانش، مهارت و نقطه ضعف‌هایی که محصل دارد، تلاش می‌کند مسیر درستی را برای او تعیین کند. این کار با دانش مشاور، تجربیاتی که در طول سال‌ها بدست آورده و نیز ابزارهای روان شناسی و آموزشی امکان پذیر است. هرچقدر فردی که مشاوره تحصیلی در اصفهان ارائه می‌کند، پخته‌تر بوده و سابقه یا تجربه بیشتری داشته باشد، شانس موفقیت مشاوره شما بالاتر خواهد بود.

علت اهمیت مشاوره تحصیلی در اصفهان، به کارگیری روش‌های علمی، روانشناسی و تجربه یک متخصص است؛ چراکه تنها چنین افرادی می‌توانند راه حل منطقی و درستی را برای حل مشکلات شما ارائه کنند. از سوی دیگر برای آنکه از هدر رفتن تمام تلاش‌های خود جلوگیری کنید، لازم است از مشاور برای تعیین یک مسیر درست، کشف استعدادها، ارائه یک برنامه تحصیلی مناسب و راهنمایی در مواجهه با چالش‌ها و نقاط ضعف کمک بگیرید.

چگونه می‌توانیم مشاور خوبی را انتخاب کنیم؟

به این نکته توجه کنید که اهمیت مشاوره تحصیلی در اصفهان زمانی آشکار می‌شود که:

مشاور به درستی انتخاب شود.

اطلاعات فرد به درستی به مشاور ارائه گردد.

مشاوره‌ها و توصیه‌هایی که این افراد ارائه می‌کنند، به درستی اجرا شوند.

در میان این ۳ مورد، مهم‌ترین عاملی که می‌تواند نقش بسیار مهمی در تضمین مشاوره داشته باشد، انتخاب صحیح مشاور است. حال ممکن است این پرسش برای شما مطرح شود که چگونه می‌توان چنین فردی را به درستی انتخاب کرد. در این حالت می‌توان به چند پارامتر زیر اشاره نمود که عبارتند از:

سابقه فعالیت: بسیار مهم است افرادی که در حوزه مشاوره فعالیت می‌کنند، تنوع شخصیت‌ها، مهارت‌ها و بازخوردها را از افراد مختلف بدانند. بدیهی است که بخشی از علم مشاوره با تجربه تکمیل و پخته‌تر می‌شود. به همین جهت سابقه فعالیت و تجربیات فرد بسیار مهم هستند.

دستاوردها: اگر می‌خواهید افراد را از نظر دانش و مهارتی که دارند بشناسید، توصیه می‌کنیم حتماً به دستاوردها یا افتخاراتی که به دست آورده‌اند نگاهی بیندازید. این نکته راه حلی است که میزان موثر بودن دانش و تجربیات فرد را مشخص می‌کند.

رضایت‌ها: راه حل دیگری که می‌توان برای انتخاب بهترین فرد به جهت ارائه مشاوره تحصیلی در اصفهان خوب بیان کرد، مشاهده نظرات و رضایت کسانی است که این خدمات را دریافت کرده‌اند. میزان موفقیت و رضایت این دسته از افراد بیانگر موفق بودن مشاوره است. با این حال بسته به وضعیت دانش آموزان این مورد برای همه صدق نمی‌کند.

استفاده از متدهای روز: امروزه متدهای بسیار زیادی چه در بخش آموزش و پرورش دانش آموزان و نیز روانشناسی آنها وجود دارند. از جمله می‌توان به تست MBTI برای ارزیابی شخصیت، تست هوش چندگانه گاردنر-مک کنزی و غیره اشاره کرد. استفاده از چنین متدهایی می‌تواند کیفیت مشاوره تحصیلی در اصفهان را افزایش دهد.

آشنایی با بهترین مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی و کنکور با بصیرت نوین

در بخش قبل به این نکته مهم اشاره کردیم که مشاوره تحصیلی در اصفهان تا چه حد مهم و حیاتی است. با توجه به فاکتورهایی که در قسمت پیش بیان شدند، می‌خواهیم یکی از افرادی که توانسته است در طول بیش از ۱۰ سال فعالیت، نتایج درخشانی را ارائه کنند معرفی کنیم.

مرکز مشاوره بصیرت نوین یکی از مراکز معتبر مشاوره تحصیلی در استان اصفهان است که:

سابقه بیش از ۱۵ سال فعالیت را دارند

این مرکز تاکنون بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه مشاوره تحصیلی دارد. علاوه بر مشاوره تحصیلی، در فیلدهای مختلفی به دانش آموزان کمک کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به مشاوره و آموزش کنکور، برنامه ریزی درسی، خدمات روانشناسی، مشاوره در بهبود اختلالات یادگیری کودکان، برنامه مطالعاتی برای المپیادی‌ها، انتخاب رشته پایه نهم و سایر مشاوره‌هایی که در زمینه تحصیلی به این مرکز محول شده است.

دستاوردهایی با رتبه‌های ۲-۳ رقمی را در کارنامه خود دارند

بدیهی است که در طول بیش از ۱ دهه فعالیت برای ارائه مشاوره تحصیلی در اصفهان، تاکنون دستاوردهای مختلفی برای مرکز بصیرت نوین ثبت شده است که برخی از آنها عبارتند از:

رتبه‌های ۲-۳ رقمی با تعداد قابل توجه در کنکور.

کسب قبولی در آزمون‌های سمپاد و مدارس نمونه دولتی.

کسب قبولی در مدارس غیردولتی.

رضایت بخش زیادی از جامعه ۲۵ هزار نفری خود را به دست آوردند.

تاکنون بیش از ۲۵ هزار دانش آموز و دانشجو یا پشت کنکوری برای مشاوره با ایشان ثبت نام کرده‌اند. با توجه به خدماتی که دانش آموزان دریافت کرده‌اند، افرادی که توانستند از خدمات تیم مشاوره ایشان به صورت پیوسته استفاده کنند، رتبه‌های ۲-۳ و ۴ رقمی خوبی را بدست آورده‌اند. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که صرفاً مربوط به کنکور سال ۱۴۰۲ هستند:

نام رتبه رشته
مهرداد موسویان رتبه ۴۹ علوم تجربی
محمد رضا فروغی رتبه ۲۵۶ علوم ریاضی
پویا عرفانی رتبه ۵۶۱ علوم ریاضی
پری ناز رتبه ۵۷۹ علوم ریاضی
رضا سلیمی رتبه ۷۶۱ علوم تجربی
پیمان نصیری رتبه ۷۷۱ علوم تجربی
نیما دادخواه رتبه ۱۰۴۰ علوم تجربی
محمد رحیمی رتبه ۱۱۷۲ علوم ریاضی
نیما گودرزی رتبه ۱۴۶۸ علوم تجربی
مهسا اکبری رتبه ۱۹۶۳ علوم تجربی

آشنایی با دکتر لشکری

مشاوره تحصیلی در اصفهان با مجموعه بصیرت نوین

شما دانش آموزان، والدین و دانشجویان می‌توانید برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی در اصفهان، مشاوره روانشناسی و آموزشی از مرکز بصیرت نوین با مدیریت دکتر حسین لشکری، به مجموعه بصیرت نوین مراجعه کنید. این مجموعه با سرپرستی دکتر لشکری و یک تیم مجرب، خدمات مختلفی را ارائه می‌کند که عبارتند از:

ارائه آزمون‌های ۲ هفته یکبار.

ارائه کلاس‌های رفع اشکال ماهانه.

روانشناسی تحصیلی به صورت ماهانه.

پشتیبانی روزانه برای هدایت تحصیلی.

برنامه ریزی شخصی سازی شده هفتگی.

تماس هفتگی با دانش آموز و والدین برای هدایت و پایش تحصیلی.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی به منظور مشاوره دانش آموزان و والدین.

شما کاربران می‌توانید با مراجعه به وب سایت بصیرت نوین، از طریق گزینه چت آنلاین در کنار صفحه، درخواست خود را برای مشاوره و دریافت مشاوره رایگان تلفنی ارسال کنید.

شماره تلفن: ۰۳۱۳۶۶۹۸۸۵۲

آدرس مرکز بصیرت نوین: اصفهان، میدان آزادی (دروازه شیراز)، نبش خیابان هزار جریب، ساختمان سپهر، طبقه ۴، پلاک ۲۰

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا