عمومی

انقلاب اسلامی ایران ریشه در واقعه غدیر دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان و فرهنگیان و دانش‌آموزان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای تاریخ ایران است که در آن امام امت با همراهی مردم دست به نابودی رژیم منحوس پهلوی و طاغوت زد.

حجت الاسلام یعقوبیان افزود: باید با تلاش و همراهی همه جانبه در کشورمان نظام جمهوری اسلامی به قله‌های رفیع علم و دانش، کمال، توسعه و پیشرفت برسد که این مهم به همت خودمان باز می‌گردد تا به بالاترین سطح توسعه و پیشرفت برسیم.

وی با اشاره به اینکه از زمان ورود امام امت به ایران اسلامی تا پیروزی انقلاب ۱۰ روز طول کشید، تصریح کرد: در این روزها امام راحل فرمودند که من دولت تعیین می‌کنم و من تو دهن این دولت می‌زنم، پس باید از امام امت درس گرفت و بدون هیچ ترس و واهمه در دهان استکبار کوبید.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی ریشه در واقعه غدیر دارد و مقصد آن اتصال به نظام جهانی امام عصر (عج) است، بیان کرد: در کتاب انجیل آمده و در مکاشفات پیش بینی شده که بشارت به پیروزی انقلاب داده شد همچنین در کتاب عصر ظهور نیز پیروزی انقلاب اسلامی اطلاع داده شد.

یعقوبیان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند رژیم غاصب صهیونیست و اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید، خاطرنشان کرد: بسیاری از محققان و دانشمندان اسرائیلی هم عمر این نظام فکری باطل را ۱۰ سال می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه دانش‎آموزان آینده سازان کشورمان هستند و فردای کشور با دستان توانمند دانش‎آموزان اداره می‌شود، گفت: لازم است دانش آموزان کشورمان با قدرت و با نشاط درس بخوانند و کسب علم داشته باشند تا در آینده نه چندان دور با درایت و هوشمندی به مدارج عالی برسند.

دکمه بازگشت به بالا