استان ها

داربی شمالی‌ها در فوتسال – تیتر اول

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.

به گزارش تیتر اول، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه با برگزاری 7 دیدار برگزار می شود و در مهمترین دیدار قندار کاترین که در انتهای جدول نوشهر قرار دارد میزبان زندی بتن کلاردشت خواهد بود. شکر کاترینا آملا در 4 بازی قبلی تنها یک تساوی کسب کرده و 3 باخت را تجربه کرده است. تیم شمالی وضعیت بهتری نسبت به کندر کاترینا ندارد و با 2 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. هفته گذشته آنها 5-3 مقابل تیم تازه وارد Back Industries پیروز شدند.

گیتی پسند در یکی از دیدارهای تعیین کننده هفته به مصاف فولاد زرندی می رود که بسیاری از کارشناسان فوتسال انتظار بیشتری از این تیم داشتند اما با 6 امتیاز در رده ششم قرار دارند و در میانه های جدول قرار دارند. گیتی پسند که در 2 فصل اخیر در لیگ برتر تنها سعید احمد عباسی را هدف خود قرار داده است، تا 31 مرداد فرصت دارد تا به سن وینتیج ساوه و الواندا صدرانشینوف برسد تا هر 3 امتیاز خانگی این دیدار را کسب کند.

تیم پیشتاز سن ساوه تاکنون امتیازی به حریف خود نداده است و باید به مصاف فرش آرایی برود که در 4 بازی 3 شکست خورده است. کراپ الوند نیز یک دیدار هیجان انگیز مقابل فردوس قم دارد که بازیکنان تیم کوم تا اینجای فصل با وجود شرایط بد تمرینی نتایج نسبتا خوبی کسب کرده اند.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سنه ساوه – فرشاره به نشانی ساعت 17:00
فردوس قم – کراپ الوند، ساعت 17:00
مس سونگون – سفیر گفتمان، 5:00 بعد از ظهر
گتی پسند – فولاد زرند ایران، به نشانی ساعت 17:00
زمین سیرجان – مقاومت البرز 17:00
زندیبتان کلاردشت – Sugar Katrína Amela, at ساعت 17:00
چیپس کامل مشهد – صنایع پشتیبانی هرمزگان 17:00

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا