استان ها

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به سختی تیم کراپ قزوین را شکست داد

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ پس از مسابقات لیگ برتر فوتبال ملی و در هفته چهارم عصر جمعه در اصفهان ، هر دو تیم خوب – کراپس الوندس قزوین و جیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند.

مربی Giti Pasand ، Vahida Shamsaija به سختی در زمین غرقابی بازی می کرد – امروز تکنیک مارک تجاری وی به هیچ عنوان قابل مشاهده نبود.

در نیمه دوم بازی ، اگرچه ابتدا بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود گیتی پساندا به پیروزی رسید و سپس تساوی انجام شد ، اما با درخشش سپهرا محمدی دروازه بان دوم تیم کراپ قزوین ، دو پنالتی گیتی پساندا دفع شد و اصفهانی سه رد کرد. که می تواند به تیم قزوین یک پیروزی برساند.

دروازه بان کراپ الوند ، سپهرام محمدی فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت اما دروازه بان تیم میزبان آزه قزوین ضربه بهزاد عظیمی قزوین را که از گوشهی راست به گوشهی بالای دروازه فرستاده شده بود ، دفع کرد.

فوتسال 123

این بازی که بسیار هیجان انگیز بود و می توان گفت یکی از با کیفیت ترین و زیباترین بازی های لیگ فوتسال تاکنون در این هفته است ، در 90 ثانیه گذشته به کراپ الوند اهدا شد. میزبان توسط مهدی جاویدز که از محوطه جریمه دوم به گل رسید هدر رفت.

در 50 ثانیه آخر بازی ، این بار تیم گیتی پسند توانست از امتیاز خانگی استفاده کند و گل چهارم را در دروازه قزوین به ثمر برساند تا سه امتیاز بازی را ثبت کند.

این بازی سرانجام با نتیجه 4 بر 3 به سود اصفهان گیتی پسند به پایان رسید تا به بالای جدول این تیم اصفهان برسد.

تیم Kazvina Alvanda Krapa هفته آینده در اولین بازی خانگی خود با بهبهان اهورا دیدار خواهد کرد.

جیتی پساندا در عرض چند دقیقه دو بازیکن را اخراج کرد و سه نفر شد ، اما قزوینا کراپا نتوانست از این فرصت طلایی برای پیروزی استفاده کند.

نصیرلو قضاوت این بازی مهیج را بر عهده داشت اما بدون تماشاگرانی که در سالن مخابرات اصفهان برگزار شدند.

لک

رضا لک سرمربی کراپ الوند در پایان بازی گفت: “بدون شک این بازی یکی از با کیفیت ترین بازی های لیگ بود. ما بیرون بودیم.

وی افزود: البته ما محدودیت های بازیکنان را هم داشتیم و از فشار زیادی رنج می بردیم اما اگر تیمی اشتباه کند باید جریمه شود و باخت بدترین پنالتی تیم ما بود.

مهدی جاویدز ، مهرگان الیگادرس ، سیلک افشاری ، دروازه بان فریده سهیلی ، امین نصرالله زاده و بهزاد آتیمی

پس از کراپا الواندا ، مهدی جاویدز ، مهران الیگادرس ، زادس افغاری ، فریدس سهیلی ، دروازه بان ، امین نصرالله زاده ها و بهزاد عظیمی دروازه بان قرار گرفتند.

محمد رضا ناظم الشریعه ، سرمربی تیم ملی فوتبال نیز از نزدیک این مسابقه را تماشا کرد.

دکمه بازگشت به بالا