استان ها

خدمت در لباس مقدس انتظامی یک فرصت معنوی است

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا : خدمت در لباس مقدس انتظامی یک فرصت معنوی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: خدمت در لباس مقدس انتظامی یک فرصت معنوی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تیتر اول از مازندران ، حجت الاسلام و المسلمین “سید علیرضا ادیانی” صبح امروز در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان مازندران در حسینیه” آیت الله خامنه ای” ستاد انتظامی استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن و معنویت برشمرد.

وی تصریح کرد: در آستانه عید سعید فطر، عید مسلمان جهان قرار داریم و اگر شوق عید سعید فطر نبود دل کندن از این ماه که ماه رحمت و فیض الهی است، بسیار سخت بود و خوشا به حال کسانی که این ماه را به معنای واقعی کلمهدرک کردند و از الطاف الهی و فیوضات این ماه پرخیر و برکت بهره بردند.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر حفظ دستاوردهای معنوی این ماه عظیم الشان و تقویت روحیه دینی و ایمانی در طول سال، گفت: تلاش کنیم پس از ماه مبارک رمضان از کارهای بیهوده و بی ارزش پرهیز کنیم تا خدای ناکرده دچار لغزش و گناه نشویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اینکه خدمت در لباس مقدس انتظامی یک فرصت معنوی به جهت تامین نظم، امنیت، آسایش و آرامش مردم برای رضای خداوند است، اظهار کرد: ما باید بیش از دیگر کارکنان نیروهای مسلح مراقبت کنیم، چرا که بیشترین تماس را مردم داریم .

وی ارتقای معنویت در سازمان و رفع معایب فردی، سازمانی، اجتماعی و تعالی رفتار کارکنان در برخورد با مردم را از مولفه های مهم افزایش میزان رضایتمندی جامعه برشمرد و افزود: باید در کنار مکنای خوشایندسازی محیطی، مکنای تعالی رفتار را در سازمان نهادینه کرد.

ادیانی یکی از فیوضات ماه مبارک رمضان را ماه رحمت و کلید بهشت برشمرد و افزود: یکی از راه های ورود به بهشت و برخورداری از لطف و رحمت الهی، خوش اخلاقی و خوش رفتاری با اطرافیان، خانواده و زیردستان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به دوره جدید فرماندهی کل فراجا، ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید با حضور سردار رادان ، شاهد تحول و اصلاح امور در همه زمینه ها به ویژه رویکرد فراجا در تعامل و مواجه با مردم شریف باشیم .

در پایان این مراسم به نفرات برتر قرآنی با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد 

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا