استان ها

حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از تئاتر و انجمن هنرهای نمایشی اقدامی ارزنده است

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ دکتر. مهرداد رایانی مشاو رایانی مشاو در سال 1378 فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس و در سال 1392 دکترای مطالعات تئاتر را از دانشگاه منچستر انگلستان دریافت کرد. وی درباره این کارگاه گفت: این کارگاه به مدت دو روز برگزار شد و در روز اول درباره موضوعاتی که نباید در نمایش های خیابانی انجام شود صحبت کردیم.

وی ادامه داد: در روز دوم چندین ایده و مقاله از شرکت کنندگان در کارگاه را یک به یک با محوریت آسیب های اجتماعی مرور کردیم و نقاط قوت و ضعف هر اثر را متذکر شدیم و با رویکرد اجرایی و کیفی به این ایده ها و مقالات پرداختیم. .

رایانی از همکاری انجمن هنرهای نمایشی و معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان تقدیر کرد و گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی همیشه توصیه می شود و هزینه های پیشگیری کمتر است و نتایج بهتر و درخشان تری به ما می دهد. نتیجه این همکاری است. نتیجه بسیار مثبتی خواهد بود و معتقدم حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی از تئاتر اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

وی افزود: تئاتر را می توان با آشکار ساختن هر چه زیباتر زوایای یک اتفاق نابهنجار به عنوان راهی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

رجانی مشاو با تاکید بر اینکه از طریق تئاتر در حال ارتباط است که انحراف راه به جایی نمی برد و نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت، گفت: قطعاً نتایج مخرب و مخرب حرام و مذموم را می توان با نمایش بهتر به نمایش گذاشت و تئاتر که مهم است. ، ممکن است.

این مدرس تئاتر و استاد دانشگاه افزود: تعامل معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان را با انجمن هنرهای نمایشی می دانم و مطمئنم این همکاری نتیجه مثبتی خواهد داشت.

آقای رایانی در خاتمه گفت: باید از نگاه مثبت معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان به تئاتر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که با چنین رویکردی به این مقوله نگاه می کند تقدیر کرد.

46

دکمه بازگشت به بالا