استان ها

توزیع ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی میان شهروندان آسیب دیده از کرونا+ببینید

قباد ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار متولد مسجدس سلیمان ، با اشاره به همکاری و تمهیدات مشارکت مقام معظم رهبری در تأمین معیشت شهروندان نیازمند کرنا ، اظهار داشت: این اقدام مطابق دستور مدیریت است و مسئولیت های اجتماعی شرکت برآورده شده است.

وی با اشاره به توزیع بسته ها در بین شهروندان کم درآمد در مناطقی از فعالیت شهری که به دلیل بیماری کرون به شدت رنج می برند ، گفت: این بسته ها شامل برنج ، روغن ، عدس ، رب گوجه فرنگی ، ماکارونی ، پروتئین گیاهی ، مایع ظرفشویی و غیره است. این مایع توالت است که توسط پایگاه مقاومت بسیج تهیه شده و به خانواده های کم درآمد در مسجدس سلیمان ، لالی ، هفتکل و ایندیکا توزیع می شود تا برای خانواده های کم درآمد توزیع شود.

مسجد سلیمان ، مدیر اجرایی شرکت نفت و گاز ، افزود: قبل و در حین تاج گسترده در شهر انبار ، شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان و منطقه انبار 150 بسته غذایی و بهداشتی را در بین مردم شهر نفت آماده کرده بودند. توزیع شد

در خاتمه ، ناصری اظهار داشت: “مانند سایر فعالیت های خیرخواهانه شرکت در بحران سیل و زلزله ، مقرر شد اقدامات ضد عفونی و ضدعفونی اضافی و انجام عملیات در خیابان ها و راهروها انجام شود که هنوز هم هر روز توسط بسیجیان و مأمورین HSE انجام می شود.” بگذارید برای حل مشکلات شهروندان فقیر و کمک به آنها در امرار معاش ، در مورد بحران کرونا جدی باشیم.

توزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمان

توزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمانتوزیع معیشت در بین نیازمندان مسجدسلیمان

دکمه بازگشت به بالا