فرهنگ و هنر

حسین زهی: در بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی به نظرات مردم توجه شود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر نبود زیرساخت های لازم ، عدم شفاف سازی طرح برای مردم ، زمان ناکافی و بازنگری به موقع طرح حفاظت از حقوق کاربران در فضای مجازی تاکید کرد. من با این طرح مخالفم.

در مصاحبه با تیتر اول اسماعیل حسین زهی در مورد برنامه ای برای حفاظت از حقوق کاربران و برنامه های اساسی در فضای مجازی ، من اعلام کردم که از ابتدا با این طرح مخالف بودم: یکی از اعتراضات من این بود که زیرساخت های عمومی در دسترس نیست. امکان ادامه تحقیقات و رفع ابهامات ارائه شده توسط این طرح وجود داشته است.

وی افزود: من همچنین با بازنگری این طرح بر اساس اصل 85 قانون اساسی مخالفم ، زیرا باید به همه نمایندگان اجازه داده شود تا نظرات خود را در مورد مفاد این طرح بیان کنند. مشکل دیگر این است که در روزی که این لایحه بر اساس قانون 85 در مجلس مطرح شد ، همه نمایندگان در دادگاه پارلمان حضور نداشتند.

سخنگوی مردم خاش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که از سوی دیگر ، ابتدا باید مفاد این طرح برای عموم توضیح داده شود و اطلاعات مربوطه و نظرات مردم ارائه شود. سازماندهی فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد. توانایی داخلی خود را برای رقابت با پایگاه داده های خارجی به دست آورید در حالی که به مشاغل اینترنتی آسیب نمی رسانید.

حسین زهی در خاتمه تأکید کرد: اکنون که مفاد طرح سازمان سایبری نیاز به بازنگری در کمیسیون مشترک دارد ، باید به نظرات مردم توجه شود و ابهامات موجود برطرف شود. همچنین باید اطلاعات روشنی برای بررسی این طرح وجود داشته باشد. ما نباید برای بررسی این طرح عجله داشته باشیم ، بلکه باید تحقیقات و بحث های تخصصی را انجام دهیم و نظرات همه کارشناسان را در نظر بگیریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا