استان ها

حسین زهی: مهم‌ترین مطالبه از وزرای جدید توجه به معیشت و سلامت مردم است

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهمترین نیاز مجلس از وزیران دولت سیزدهم برنامه ریزی و توجه به دو دسته معیشت و سلامت مردم است.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با تیتر اول در مورد انتظارات پارلمانی از وزرای جدید دولت ، اظهار داشت: “ابتدا از رئیس جمهور تشکر می کنم که هم جوانان و هم تجربه را در معرفی وزیران به مجلس و ترکیب کابینه دید. دو جزء اصلی

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از وزرا در برنامه های خود کوتاهی کلی داشتند ، گفت: اما به طور کلی وزرای کابینه برنامه خوبی داشتند و افزود: اکنون که کابینه در حال شکل گیری است ، مردم انتظار دارند رئیس جمهور به وعده هایی که در جریان مبارزات انتخاباتی داده بود عمل کند. “برای تحقق سریعتر وعده های داده شده به نمایندگان مردم و تحقق خواسته های مردم.

سخنگوی هاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اولویت های اصلی کشور کنترل شیوع کرونا و بحث در مورد معیشت مردم است. امروزه کشور تحت کنترل کرونا قرار دارد و هر روز سهم قابل توجهی از هموطنان ما بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند. برنامه ریزی واکسیناسیون و کنترل شیوع این بیماری یکی از مهمترین الزامات برای ما و مردم است.

حسین زهی در خاتمه تاکید کرد: از سوی دیگر قیمت کالاهای اساسی مورد استفاده مردم هر روز افزایش یافته و قیمت آنها سر به فلک کشیده است. سفره مردم هر روز کوچکتر می شود و از نظر معیشتی در شرایط سختی قرار دارند. مهمترین خواسته ما از وزیران دولت و کابینه توجه به معیشت و سلامت مردم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا