حوادث

حریق کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری/نجات ۲۰ نفر از داخل ساختمان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 20 نفر در پی آتش سوزی در یک کارخانه تولید کفش در خیابان جمهوری خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با تیتر اول. وی بیان کرد: ساعت 16:15 امروز آتش سوزی در یک کارگاه کفش در خیابان جموری، خیابان صف به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و ایمنی تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که آتش در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه رخ داده است. این واحد یک کارگاه کفش به مساحت بیش از 150 متر بود که بسیاری از کالاها و لوازم جانبی در آن نگهداری می شد. این مکان کاملاً آتش گرفته بود و دود زیادی طبقات را پوشانده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله اقدامات عملیاتی برای نجات زندانیان و اطفای حریق همزمان انجام دادند که در ادامه از گسترش آتش جلوگیری شد و 20 نفر از این ساختمان نجات یافتند.

به گفته وی، این حادثه تلفات جانی نداشته و نیروها در حال ایمن سازی و اطفای حریق هستند.

ملکی در پایان تصریح کرد: در روزهای سرد سال برخی از کارگاه ها با استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب و غیر استاندارد، محل کار خود را گرم می کنند. این مورد، چیدمان غیراصولی و حجم زیاد کالا در یک مکان، خطر بروز حوادث را افزایش می دهد و باید از این اقدامات اکیداً خودداری شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا