بین الملل

شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین تیتر اول، «عثمان عاطف ابو خرج» جوان فلسطینی از اهالی منطقه «الزبابده» از توابع شهرستان جنین در شمال کرانه باختری، صبح امروز (سه‌شنبه)، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

«فواز حماد» مدیر بیمارستان «رازی» در شهر جنین در بیانیه‌ای تایید کرد عثمان ابوخرج جوان ۱۷ساله فلسطینی پس از اصابت گلوله به جمجمه و کتف،‌ سحرگاه امروز، در منطقه الزبابده به شهادت رسیده است.

مساجد الزبابده شهادت این جوان فلسطینی را صبح امروز تسلیت گفتند. ابوخرج در جریان درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی که به صورت ناگهانی وارد محل زندگی‌اش شده بودند، مجروح شد و سپس در بیمارستان به شهادت رسید.

براساس گزارش منابع محلی، اهالی شهر اعلام الزبابده اعلام اعتصاب کرده‌اند و پیکر این شهید فلسطینی به زادگاهش در این شهر منتقل خواهد شد.

 

 

همزمان با اعلام شهادت این جوان فلسطینی، منابع محلی فلسطینی خبر دادند نیروهای رژیم صهیونیستی در بخش‌های مختلفی از کرانه باختری حدود ۳۰ فلسطینی را دستگیر کرده‌اند که از این تعداد ۱۳ نفر اهل شهر «الخلیل» و مناطق اطراف آن بوده‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین صبح امروز به صورت ناگهانی وارد شهر اریحا در شرق کرانه باختری شدند و با جوانان فلسطینی وارد درگیری شدند.

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نویسنده تحریریه علوم بین المللی

به عنوان نویسنده اخبار بین‌المللی، رویدادهای جهانی را به صورتی جذاب و تحلیلی برای شما به تصویر می‌کشم. با استفاده از تجربه و دانشم، شما را در جریان آخرین تحولات جهانی قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا