فرهنگ و هنر

دیدار رئیس حوزه های علمیه استان تهران با امام جمعه ورامین

تیتر اول / تهران عصر چهارشنبه ، 31 ژانویه ، رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامینا ، به همراه معاونان و رهبر سمینار امام صادق ورامینا دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت الله محمودی با استقبال از دهه بصیرت ، با اشاره به مأموریت تبلیغی و آموزش دانشجویان در سمینارها ، به سابقه بیش از 40 ساله سمینار اشاره کرد و گفت: “با فضل الهی سمینارها ، روحانیت و دانشجویان عزیز هر روز بر افتخار خود افزودند.” در واقع سمینار اماماما صادگا (ع) برکات ارزنده ای به ارمغان آورده است.

وی با مقایسه زمان حال با دوران تلخ رژیم بدنام پهلوی افزود: امروز اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما خدا را شکر شاهد برکات نظام اسلامی در مناطق مختلف هستیم.

در ادامه این جلسه ، حجت الاسلام سید مهدی محمودی ، مدیر سمینار امام صادق (ع) فعالیت های جهادی و کار این سمینار در شهرستان را تشریح کرد.

حجت الاسلام رئیس مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران و رحیمی صادق مسلمان نیز ضمن تمجید و تشکر از امام صادق (ع) بنیانگذار و مجموعه حوزه علمیه ورامینا اظهار داشتند: حوزه علمیه باستانی و با شکوه است. دانشجویان خوب امام زمان (عج) ، و ما امیدواریم که افتخار و عظمت سمینارها ، به ویژه در شهرستان ورامینا ، هر روز افزایش یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا