ورزش و نشاط

تیم ملی فوتبال ایران شانس دوم قهرمانی در جام ملت‌های آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کمتر از ۱۹ روز دیگر جام ملت‌های فوتبال آسیا در کشور قطر آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران در گروه C باید به مصاف تیم‌های فلسطین، امارات و هنگ کنگ برود. به همین جهت رسانه‌ها به سمت پوشش خبری این رویداد رفته اند و در همین زمینه، سایت فوتبال رنکینگز به شانس قهرمانی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پرداخته است.

سایت فوتبال رنکینگز در خبر خود آورده است: جام ملت‌های آسیا با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه برگزار می‌شود و پس از پایان مرحله گروه دو تیم از هر گروه جواز حضور در مرحله بعدی را به دست خواهند آورد.

در پیش بینی این سایت برای رتبه بندی تیم‌ها در مرحله گروهی آمده که در گروه C تیم‌های ایران و امارات بالاتر از فلسطین و هنگ کنگ قرار خواهند گرفت و به دور بعد صعود می‌کنند.

در ادامه این سایت به بررسی تیم‌هایی که شانس قهرمانی در این تورنمنت را دارند پرداخته که در آن تیم ملی ژاپن با ۳۶/۳۶ درصد در صدر قرار دارد، پس از آن تیم ایران با ۵۷/ ۱۷ درصد شانس دوم و ازبکستان و عراق به ترتیب با ۳۴ / ۴ و ۵۲/ ۲ درصد شانس‌های سوم و چهارم قهرمانی به شمار می‌روند.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا