سلامت و تندرستی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم ثابت اینترنت (TD-LTE) جدیدترین نسل اینترنت ثابت با سرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات اینترنتی ADSL است. این فناوری محدودیت مکانی ندارد ، مراکز مخابراتی مجبور نیستند از خطوط تلفن و ظرفیت خالی استفاده کنند. همچنین هنگام بارگذاری و بارگیری ثبات بیشتری دارد.

از فناوری TD-LTE براساس برنامه ارسال و دریافت در شبکه استفاده می شود. این فناوری به شما امکان می دهد با استفاده از سیم کارت به یک نسل چهارم اینترنت پر سرعت ثابت وصل شوید. توجه داشته باشید که این سیم کارت ها به شما امکان ساخت یا ارسال پیام کوتاه را نمی دهند.

یکی از مهمترین مزیت های اینترنت TD-LTE نسبت به اینترنت دیگر این است که برای تنظیم آن نیازی به خط تلفن ندارد. در عوض ، می توانید به راحتی با استفاده از یک مودم شبکه و یک سیم کارت آن را تنظیم کنید. TD-LTE سرعت بیشتری را بدون محدودیت فن آوری های قدیمی مانند محدودیت فضا و قابلیت حمل مودم فراهم می کند. ویژگی مثبت دیگر این فناوری این است که قابلیت بارگیری قابل توجهی دارد؛ در نتیجه با افزایش بار ترافیک می توان ظرفیت را افزایش داد. افراد علاقمند به بازی های آنلاین به دلیل پینگ پایین و پایداری زیاد این فناوری می توانند بدون مشکل سرعت کند بازی کنند.

قابلیت های اینترنت پر سرعت TD-LTE

  • هیچ محدودیتی برای ارتباطات از راه دور وجود ندارد
  • نصب سریع
  • پوشش ملی
  • سرعت و ثبات بالا
  • سرعت بارگیری تا 40 مگابایت و سرعت بارگذاری 4 مگابایت
  • بدون خط ثابت لازم است
  • سهولت حرکت

بهترین سرویس اینترنت پر سرعت کدام است؟ یا کدام سرویس اینترنت پرسرعت برای کار یا خانه مناسب است؟

برای پاسخ به این س questionsالات ، باید بگوییم که استفاده فعلی از فناوری اینترنت پرسرعت TD-LTE نسل چهارم ممکن است بهترین راه حل برای اینترنت پر سرعت باشد ، زیرا سرویس های پر سرعت مانند ADSL پس از پایان عصر dial-up اینترنت وارد میدان شدند ، اما در برخی موارد به دلیل محدودیت های این سرویس ، بسیاری فکر می کردند از اینترنت سریعتر استفاده کنند که بهترین راه حل است اینترنت پرسرعت TD-LTE با گسترش و رشد شبکه های تلفن همراه ، شرکت های تلفن همراه سعی کرده اند خدمات اینترنتی سریعتر و قابل اطمینان تری را در اختیار کاربران خود قرار دهند. خدماتی که با سرعت و اعتماد بیشتری ایجاد شده و در نهایت منجر به طراحی و تولید می شود اینترنت پرسرعت TD-LTE شد.

ارتباط دو طرفه با اینترنت پر سرعت TD-LTE

شما از سرویس استفاده می کنید اینترنت پرسرعت TD-LTE به راحتی می توانید از اتصال دو طرفه یا اصطلاحاً چاپ دوبلکس استفاده کنید که از دو تکنیک مختلف نیز استفاده می کند.

روش اول: دوبلکس تقسیم فرکانس که با نام FDD نیز شناخته می شود ، از دو باند فرکانس کاملاً مجزا برای انتقال (uplink) و همچنین دریافت (downlink) اطلاعات استفاده می کند.

روش دوم: تکثیر تقسیم زمان ، همچنین به عنوان TDD شناخته می شود ، به یک باند فرکانس منفرد بستگی دارد که آن را به جریان داده ای که در زمان معین ارسال یا دریافت می شود ، اختصاص می دهد.

در حقیقت می توان از توزیع فرکانس طیف فرکانس استفاده کرد اینترنت پرسرعت TD-LTE به شما امکان می دهد زمان اختصاص داده شده به هر یک از جریانهای Uplink یا Downlink را در صورت لزوم کنترل کنید ، به این معنی که می توانید ارسال و دریافت اطلاعات را از این طریق مدیریت کنید.

بعضی اوقات اپراتورهای تلفن همراه از هر دو روش FDD و TDD به طور جداگانه برای ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه یا کاربران خانگی و اداری استفاده می کنند. این باعث کاهش تداخل بین سرویس های مختلف می شود و هر یک از این گروه ها می توانند از خدمات با کیفیت بالاتر بهره مند شوند.

مزایای استفاده از اینترنت پرسرعت TD-LTE

موارد فوق خدمات را تحریک می کند اینترنت پرسرعت TD-LTE قادر به ارائه مزایای زیر است:

اولین مزیت: افزایش چشمگیر قدرت

به دلیل سرعت بالای انتقال داده اینترنت پرسرعت TD-LTE بنابراین توانایی قابل توجهی برای جابجایی و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که درنهایت منجر به پیشرفت چشمگیر تجربه کاربر بین کاربران می شود.

مزیت دوم: هزینه های پایین تر

معماری ساده و بی عیب و نقص اینترنت پرسرعت TD-LTE این امر باعث می شود که راه اندازی ، نصب و راه اندازی بسیار سریع ، راحت و کم انجام شود

مزیت سوم: انعطاف پذیری طیف فرکانس

نسل چهارم اینترنت یا همان اینترنت پرسرعت TD-LTE پهنای باند حداکثر 200 مگاهرتز در باندهای فرکانس مختلفی کار می کند. با توجه به اندازه زیاد بلوک های طیف ، امکان جابجایی آسان تر ، دستیابی به ظرفیت بالاتر و همچنین سرعت انتقال بالاتر برای کاربران امکان پذیر است.

مزیت چهارم: بهبود تجربه کاربر

در، درب اینترنت پرسرعت TD-LTE توان موجود به صورت پویا به جریانهای Uplink یا Downlink اختصاص داده می شود ، که به شما اجازه می دهد از پهنای باند موجود با توجه به نیاز کاربر استفاده شود ، که به نوبه خود تجربه کاربری بهتری را فراهم می کند. به آرامی

همه این مزایا در مورد است اینترنت پرسرعت TD-LTE ما اشاره کردیم که این سرویس ضرب و شتم رقیب اصلی خود در خدمات اینترنت بی سیم ، یعنی WiMAX را آسان می کند. مهمتر از همه ، موارد بسیار دیگری مانند سهولت و سهولت نصب ، انتقال و دریافت سریع اطلاعات و مقرون به صرفه بودن برای بسیاری از کاربران ADSL ، اینترنت پرسرعت TD-LTE روند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 صبح تا 8:00 با شماره 02145574110 تماس بگیرید و از کارشناسان فروش تاک نت مشاوره بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی Hesabgar پرداز در سال 1997 تحت عنوان تجاری Teknet برای کار در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات تأسیس شد. این شرکت دارای مجوز ارتباطات ثابت است (سروکو) این یکی از سازمان های تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ملی است و در حال حاضر دارای پوشش شبکه ای واحد در سراسر کشور است و در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز خدمات قابل اعتماد و با کیفیتی را به مشترکان خود ارائه می دهد. Taknet دارای هزاران مشترک است که در زمینه اینترنت خانگی و همچنین خدمات سازمانی و اداری فعالیت می کنند. تیم مدیران و شرکای NetNet همواره تلاش کرده اند با اجرای مدل های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی ، کیفیت خدمات و رضایت مشتری را بهبود بخشند..

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا