استان ها

ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خارجی/ ۳ بخش اصلی سامانه «مدبر» کدامند؟

داود بوراپور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، از راه اندازی سامانه مدبر (مدیریت دانشجویان بین الملل رضوی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خبر داد و اعلام کرد: واحد مشهد میزبان بیش از 3 هزار دانشجوی ایرانی است که بیشتر آنها. آنها از عراق و افغانستان هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات غیرحضوری برای دانشجویان خارجی و به منظور افزایش رضایتمندی، شفافیت و تسهیل نظارت بر فرآیندها، سامانه «مدبر» به همت اداره کل دانشجویان بین المللی و غیرایرانی راه اندازی شد. امور دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای ارائه خدمات یکپارچه دانشجویی. به همت اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.

3 بخش اصلی یک سیستم هوشمند چیست؟

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: سامانه مدبر از سه بخش اصلی میز خدمت دانشجویی، میز کارشناس و مدیریت مرکزی تشکیل شده است. خروج، برگشت و غیره دریافت می شود. و اقدامات لازم به صورت یکسان و غیر موجود انجام شود.

ارائه خدمات غیر حضوری برای دانشجویان خارجی / 3 مورد اصلی کدام است

بهراپور تصریح کرد: سامانه مدبر دارای بخش جداگانه ای برای بررسی، تایید یا رد درخواست های دانشجویان توسط کارشناسان اداره کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است که می تواند در پاسخگویی سریع به دانشجویان موثر باشد.

امکان دریافت گزارش های مختلف

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از دیگر ویژگی های سامانه دوبار، امکان اخذ گزارش های مختلف به سازمان مرکزی دانشگاه، وزارت امور خارجه و غیره را سلف سرویس برشمرد. به روز رسانی و تکمیل سامانه عفاف و حجاب، اطلاع رسانی به کتابخانه ها و ثبت حضور و غیاب کارکنان.

بهراپور افزود: اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در حوزه شبکه و سخت افزار ارتقاء سخت افزاری 140 رایانه، به روز رسانی سیستم عامل 190 رایانه، تعمیر و سرویس 20 دستگاه چاپگر، اسکنر را انجام داد. و بر شفافیت و اطلاع رسانی اساتید و کارکنان فعال نظارت می کند و به روز رسانی سیستم وام کارمندان برای وام های مختلف را تایید و تکمیل کرده است.

انتهای پست/4121/4062

دکمه بازگشت به بالا