بین الملل

تداوم پس لرز‌ه‌های کرونا و برگزیت در انگلیس با خطر کمبود مواد غذایی

به گزارش آژانس بین المللی فارس ، کمبود غذا در قفسه های مغازه های بریتانیایی به دلیل شرایط کاری در کرونا و دوران پس از انتخابات در این کشور زنگ خطر را ایجاد کرده است ، زیرا چند ماه به کریسمس باقی مانده است.

به نوشته روزنامه انگلیسی نشنال ، این بدترین وضعیت در انگلستان به دلیل کمبود نیروی کار به دلیل کمبود نیروی کار است و خرده فروشان را تحت تأثیر قرار داده است.

استیو مورل ، رئیس یک فروشگاه زنجیره ای معروف انگلستان ، گفت که کمبود مواد غذایی در قفسه ها بدترین وضعیتی است که او اخیراً به دلیل کمبود عرضه به دلیل کمبود کارکنان تجربه کرده است. مورلز به یک روزنامه لندنی گفت: “کاستی ها بدتر از همیشه است.”

این مشکلات تا حدی به دلیل قوانین پس از انتخابات است که زندگی و کار شهروندان اتحادیه اروپا را در بریتانیا دشوارتر کرده است. علاوه بر این ، بسیاری از کارکنان به دلیل قرار گرفتن در معرض کرونا مجبور به ترک خود شده اند.

انجمن حمل و نقل جاده ای بریتانیا نیز اعلام کرد که در انگلیس در مقایسه با دوران قبل از کرونا ، کمبود 100000 راننده کامیون وجود داشت. در همین حال ، دولت انگلیس تعداد ساعاتی را که رانندگان می توانند به طور موقت برای بهبود وضعیت کار کنند ، کاهش داده است.

ریچارد چالکر ، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای ایسلندی ، به خریداران انگلیسی هشدار داد که اگر مشکلات زنجیره تامین تا ماه دسامبر ادامه یابد ، کریسمس امسال تحت تأثیر قرار می گیرد. به گفته این نشریه ، برخی از رستوران های انگلیسی فاقد مرغ هستند.

وزارت بهداشت انگلیس همچنین اعلام کرده است که تعداد آخرین بیماران مبتلا به بیماری قلبی در انگلستان به 6،555،200 نفر رسیده است.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا