استان ها

توزیع کالاهای اساسی هیات های عزاداری با نرخ دولتی

به گزارش لرستان تیتر اول، سید عماد شاهرخی در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عزاداری مردم استانش را پذیرفت. با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر و مراسم هیئت مذهبی از جمله لوازم اصلی؛ برنج، شکر، روغن، گوشت مرغ و گوشت منجمد به مقدار لازم و به قیمت مصوب دولت برای توزیع در بین هیئت ها به سازمان تبلیغات اسلامی تحویل داده شده است.

وی به توزیع برنج های تایلندی، هندی و پاکستانی در بین هیئت ها با نرخ دولتی در این ایام اشاره کرد و گفت; به سازمان تبلیغات اسلامی استان مبلغ ۱۰۵۰ تن برنج شامل: برنج تایلندی با قیمت مصوب کیلویی ۱۱۵۰۰ تومان، برنج هندی کیلویی ۱۸۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی کیلویی ۲۰۵۰۰ تومان در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی استان قرار گرفته است.

شاهرخی در مورد سایر موارد مورد نیاز هیئت ها گفت: مقدار 630 تن شکر با قیمت مصوب 18180 تومان جهت توزیع در نظر گرفته شده و تحویل سازمان تبلیغات اسلامی استان شده و در حال توزیع است.

این مسئول در خاتمه گفت: طی روزهای آینده گوشت قرمز و مرغ منجمد بین هیئت های عزاداری توزیع می شود. گوشت قرمز وارداتی و مرغ منجمد به میزان کافی ذخیره شده و در اطلاعیه مایحتاج هیئت ها با قیمت مصوب دولت در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

46

دکمه بازگشت به بالا