ورزش و نشاط

سپاهان بازهم امتیاز از دست می‌دهد

لطیفی:استقلال هم می‌توانست قانون سقف بودجه را اجرا نکند

آفتاب‌‌نیوز :

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رای کمیته استیناف و بازگرداندن امتیازات کسرشده از سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: اگر این امتیازات از تیم‌های دیگر همچون آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، شمس آذر قزوین، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و هوادار کسر می‌شد، باز هم آقایان این کسر امتیاز را می‌بخشیدند؟ این چه قانونی است که وضع می‌کنید، اما اجرایی نمی‌شود؟!

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال هم می‌توانست قانون سقف بودجه را زیر پا بگذارد و بازیکن بگیرد، اما مسئولان فدراسیون فوتبال به حدی تهدید و تاکید کرده بودند که در صورت سرپیچی از قانون سقف بودجه، با جریمه و کسر امتیاز روبه‌رو می‌شوید که استقلال از اقدام برای خرید بازیکن صرف‌نظر و از قانون تمکین کرد. در واقع، استقلال به عنوان تیمی که قانون را رعایت کرد باید مورد تشویق قرار می‌گرفت، اما با این رای کمیته استیناف، این تیم تاوان هم داد.

لطیفی درباره جابه‌جایی‌های رخ داده در جدول لیگ پس از رای کمیته استیناف و صدرنشین شدن سپاهان، افزود: استقلال با اینکه صدر جدول را از دست داد، باید به آینده امیدوار باشد. این تیم کادر فنی کاربلد و بازیکنان خوبی در اختیار دارد که می‌توانند در نیم فصل دوم امتیازات عقب افتاده را را جبران کنند. در فوتبال هیج چیزی قابل پیش‌بینی نیست. منچسترسیتی را در نظر بگیرید؛ این تیم در سال‌های گذشته با اقتدار قهرمان انگلیس شده، لیگ قهرمانان اروپا را گرفته، به تازگی قهرمان باشگاه‌های جهان شده، اما در لیگ برتر شکست‌هایی را تجربه می‌کند که همه تعجب می‌کنند؛ سپاهان هم تیم بسیار خوبی است، اما باور دارم سپاهان باز هم امتیاز از دست خواهد داد.

وی ادامه داد: من اگر جای جواد نکونام یا مدیران استقلال بودم هیچ کاری نمی‌کردم. فقط کار می‌کردم، کار می‌کردم و کار می‌کردم و به دنبال این بودم تا تیم را تقویت کنم. دغدغه‌هایی که نکونام دارد، ژوزه مورایس (سرمربی سپاهان) تا به حال حس هم نکرده است. سرمربی استقلال باید بخشی از تمرکز خود را به خارج از زمین معطوف کند، اما مورایس فقط به فکر تاکتیک تیمش است.

بازیکن اسبق در پایان گفت: هواداران استقلال مظلوم‌ترین هواداران دنیا هستند. آن‌ها از حکمی که صادر شد، نه فقط به‌دلیل بازگشت امتیازات رقبا ناراحت هستند، بلکه بابت تبعیض‌هایی که در سال‌های اخیر در حق آن‌ها صورت گرفته است هم ناراحت هستند؛ آن‌ها می‌دانند که عدالت در فوتبال ایران گم شده است.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا