حوادث

تمرکز بر بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان ناجا

فرمانده پلیس در مراسم تحلیف واحد مسکن سال 1933 بر لزوم تمرکز و برنامه ریزی برای صندوق تعاون ناجا برای بهبود و ارتقا شرایط زندگی کارکنان به ویژه در منطقه “مسکن” تأکید کرد.

به گزارش تیتر اول ، سردار حسین اشتری وی در مراسم افتتاحیه واحد مسکن پلیس 1933 با کنفرانس ویدئویی گفت: “ما به روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) و یادبود شهدا سلام و رحمت می فرستیم. انقلاب اسلامی ، هشت سال حفاظت مقدس” به ویژه جنرال “حاج قاسم سلیمانی” و شهدای عرصه نظم و امنیت را شکنجه کرده و برای نیروهای مسلح آرزوی زندگی طولانی و سلامتی داریم.

وی با قدردانی ویژه از سردار “هابیل درویش” – مدیر اجرایی بنیاد تعاون ناجا ، افزود: “من از تلاش های سردار” درویش “و همكاران آنها و اقدامات جهادگران در انجام پروژه های عمرانی ، به ویژه” مسكن “قدردانی می كنم. تعهدات نسبت به کارکنان.

فرمانده انتظامی با اشاره به تعهد ناجا به نیروی انتظامی ، ادامه داد: امروز شاهد افتتاح واحدهای مسکونی در تهران و چندین استان در سال 1933 و تأمین واحدها به نیروهای واجد شرایط هستیم ، ما صندوق تعاون ناجا به ویژه سردار هستیم. هابیل درویش. “

اشتری بابت تأخیر در تحویل برخی از پروژه های مسکن عذرخواهی کرد: “مقام معظم رهبری همیشه نگران معیشت مردم و البته نیروهای مسلح بوده اند و اقدامات و تأکیدات زیادی در زمینه بهبود شرایط زندگی و خوب داشته اند. – بودن نیروهای مسلح. “

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس اظهار داشت: من از دشواری ها و فشارهای همکارانم در سراسر کشور آگاه هستم و معتقدم علی رغم تلاش و خدمت فداکارانه آنها ، توجه به شرایط زندگی و رفاه نیروهای پلیس حداقل کاری است که می توان انجام داد. “ما می توانیم این کار را انجام دهیم.”

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بهبود شرایط زندگی نیروی انتظامی یک اولویت جدی است ، یادآور شد: طی یک سال گذشته جهان تحت تأثیر ویروس بدنام کرونا قرار گرفته و متأسفانه ویروس در کشور ما گسترش یافته است ، نیروی پلیس در حال رشد است.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در روزهای مختلف گفت: ما شاهد تلاشهای مداوم نیروی انتظامی در مقاطع مختلف و شرایط مختلف هستیم. همکاران من در یک وضعیت بسته و غیر بسته ، در گرما و سرما و غیره در خدمت امنیت و آرامش انسان هستند و آنها نیز به این موفقیت افتخار می کنند.

اشتری با اشاره به افتتاح اردوگاه نوروزی در سال 1400 اظهار داشت: این اردوگاه دیروز افتتاح و آغاز شد و اگر خدا بخواهد ، نیروهای پلیس برای 25 نور در 25 مارس آماده می شوند و روند کار تا پایان ماه ادامه دارد. تعطیلات.”

وی افزود: اگرچه در برخی از روزهای امسال برخی از ادارات و سازمان ها حضور نیروها را در ادارات کاهش داده و یک سوم یا دو سوم نیروها را شامل می شوند ، اما نه تنها نیروی انتظامی تعطیل نشد بلکه ماموریت های پلیس نیز تعطیل نشد. صورت گرفت. بسته

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه ماموریت های ناجا تعطیل نیست ، اظهار داشت: نیروهای پلیس در هر زمان و هر روز در این مأموریت شرکت دارند و متناسب با مسئولیت های ذاتی و قانونی خود این مأموریت ها را انجام می دهند و خدا را شاکرم که این همکاران و من تلاشی دارم که در راه ایمنی ، آرامش و آسایش مردم فدا شده است ، بنابراین وظیفه من و هیئت ناجا است که به طور جدی از بهبود شرایط زندگی کارکنان مراقبت کنیم.

وی با اشاره به ایجاد اردوگاه اسکان جهادی در نیروی انتظامی گفت: در نظر داریم در مدت 5 سال 120 هزار خانه بسازیم که از این تعداد یک سال زنده مانده ایم و به نیروهای جهادی و واجد شرایط تحویل داده می شوند.

اشتری تأکید کرد ، “اگر خدا بخواهد ، در 5 سالی که مسکن کارکنان اردوگاه جهادی در نظر گرفته می شود ، در چهار سال باقیمانده شاهد خواهیم بود که کارگران ماهر” خانه دار “می شوند.

به گزارش یک سایت خبری پلیس ، وی با اشاره به تعهد قبلی ناجا به کارکنان ، گفت: “اگر خدا بخواهد ، از سال 1400 نیروها و توانایی های ناجا صرف بهبود زندگی و رفاه کارکنان به ویژه در بخش مسکن می شود . “کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا