بین الملل

تماس تلفنی رئیس جمهور ونزوئلا با آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس ، نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا چهارشنبه شب با آیت الله رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران گفتگوی تلفنی داشت.

مادورو این خبر را در صفحه شخصی خود اعلام می کند توییتر وی نوشت: “من با سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران گفتگوی تلفنی داشتم.”

وی افزود: “ما توافق کردیم که رابطه برادرانه و همکاری خود را برای مبارزه با ستیزه جویان تقویت کنیم.” [محور] “اجازه دهید ما امپریالیسم را در برابر مردم خود ترویج دهیم.”

پیش از این رئیس جمهور ونزوئلا با تبریک پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در ایران ، خواستار تعمیق روابط تهران و کاراکاس شد. (بیشتر ببین)

مادورو همچنین حسن روحانی رئیس جمهور ایران را به خاطر صداقت با مردم ایران در دوران ریاست جمهوری ، تقویت استقلال و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه ایران و همچنین هدایت جامعه جهانی و ترویج و ارتقا respect احترام به قوانین بین المللی ستود.

پیش از این ، خورخه آریزا ، وزیر امور خارجه ونزوئلا ، در دیدار با همتای ایرانی خود در آنتالیا ، از جمهوری اسلامی ایران برای کمک در شرایط سخت تشکر کرد.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا