استان ها

تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاهی لرستان در روز چهارشنبه

ادارات و مراکز آموزش و پرورش و دانشگاه لرستان روز چهارشنبه تعطیل است

مدیرکل محیط زیست لرستان از تعطیلی ادارات و مراکز آموزش و پرورش و دانشگاه ها در استان فردا به دلیل تداوم و تشدید گرد و غبار و گرد و غبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از لرستان؛ این خبر شامگاه سه شنبه از سوی علی سالاروند دبیر ستاد مقابله با آلودگی هوای استان لرین اعلام شد: در سایه پدیده گرد و غبار و با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان و تحلیل نقشه ها و موقعیت مکانی مربوطه. از تمامی شهرستان های استان جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان آلوده و خطرناک که مفاد تبصره 3 ماده 3 قانون هوای پاک در خصوص آن اعمال می شود در ساعت 13:00 برگزار شد. ساعت 18:00 روز 1 بهمن 1440 موارد زیر تایید و اعلام شد.

وی افزود: مقرر شد؛ برای جلوگیری از اثرات نامطلوب گرد و غبار فردا چهارشنبه 13 اسفند ماه 1401 کلیه شهرستان های استان، کلیه ادارات سازمانی، شرکت ها (به استثنای مراکز بهداشتی و درمانی، نظامی و بانک ها با موافقت شورای بانکداری) تعطیل است.

سالاروند افزود: همچنین مقرر شد با توجه به اینکه آزمون پایه دوازدهم به صورت سراسری و مرکزی در تمامی استان ها برگزار می شود، فقط از این مقطع امتحانی گرفته می شود و برای سایر مقاطع و بر اساس جدول زمانی آزمون داده نمی شود. توسط اداره کل اعلام شد.» آموزش باید به روز دیگری و بعد از آخرین امتحان موکول شود.

وی توصیه کرد: در صورت آلودگی هوا تمامی الزامات بهداشتی و زیست محیطی رعایت شود و همه افراد جامعه از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا