استان ها

تصویب اعتبار ۵ هزار میلیاردی بازنگری طرح های هادی

تیتر اول/ گیلان رئیس صندوق ملی مسکن با بیان اینکه این وام در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شده است از تصویب وام 5 هزار میلیارد تومانی برای اجرا و بازنگری طرح های هادی ملی خبر داد.

اکبر نیکزاد در بازدید از پروژه های صندوق مسکن در روستاهای شهرستان شفت و فوما اظهار کرد: در جلسه شورای عالی مسکن تسهیلات ویژه ای برای خانه های روستایی در نظر گرفته شده که به زودی پرداخت می شود.

وی از پرداخت 200 میلیون تن زمین برای ساخت مسکن روستایی خبر داد و اظهار داشت: بازپرداخت این شی 20 ساله و با پنج درصد و تضمین زنجیره ای سه نفره معادل یک میلیون و 400 هزار تن در هر واحد است. ماه

رئیس صندوق مسکن دولتی تصریح کرد: در پرداخت این اشیاء مغایرت هایی بین دستگاه های ذیربط وجود داشت که به زودی با دستور رئیس جمهور رفع خواهد شد.

نیکزاد بر تسریع در طرح و جدول گذاری هادی روستایی تاکید کرد و قول داد با اعتبارات ویژه و قیر رایگان راه های روستایی را آسفالت کند.

وی همچنین از تصویب وام 5 هزار میلیارد تومانی برای اجرا و بررسی طرح های ملی پایلوت خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان این وام در کمیسیون تلفیق مجلس و پس از تصویب در صحن علنی مجلس در سال 1401 به تصویب رسیده است. اجرا و بررسی طرح های هادی روستایی خواهد بود.

رئیس صندوق ملی مسکن همچنین با اشاره به مشکلات ماده 4 واگذاری اراضی ملی به صندوق مسکن، خاطرنشان کرد: کارشناسان منابع طبیعی و صندوق مسکن در حال بررسی برای حفظ اراضی برنج و باغات دولتی هستند. . سرمایه، پایتخت؛ به نوبه خود برای حل مشکل کاربری زمین در منازل مسکونی، جوانان باید در روستاها بمانند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا