استان ها

برنامه‌های کنگره ملی هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های سبزوارا خبرگزاری آنا ، در این نشست مقامات ، فرماندهان سپاه ، روسای ادارات و سازمان های شهرستان سبزوار ، 15 کمیته و دانشجویی و معاون فرهنگی و همچنین دانشگاه و برنامه های آزاد اسلامی سبزوار حضور داشتند. به کنگره ملی 1600 شهید دیار سربداران پیشنهاد و تصویب شد.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، آماده سازی دیدار فرماندهان بسیج دانشجویی با معاون فرماندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار ، برگزاری وبینارهای مجازی با حضور قصه گویان دفاع مقدس ، غبارروبی شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی سبزوار. نمایشگاه فرماندهان سربدار ، تقویم مجازی کودکان سردار ، مراسم یادبود منزل در منزل ، ملاقات با کادر پزشکی در بیمارستان های شهر ، مسابقات فرهنگی در دانشگاه های شهر ، مراسم یادبود اربعین حسینی و یادبود در محله به منظور تجلیل از خانواده های شهدا. کنگره ملی بزرگداشت 1600 شهید دیار سربداران پیشنهاد و تصویب شد.

در این نشست موضوعاتی مانند استفاده از ظرفیت فکری نخبگان ، اساتید و دانشجویان در کمیته های کنگره ، شناسایی شهدای دانشجو ، اساتید و تلاش برای معرفی این شهدا به تحصیلکردگان ، تهیه و تدوین برنامه های مناسب پوسته و پایه ریزی برای فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانشجویان برنامه ریزی برای تشویق اساتید و دانشجویان به نوشتن مقاله و پایان نامه در مورد شهدای برجسته و نقش شهدا در ایران اسلامی مورد بحث قرار گرفت.

با توجه به اینکه مسئولیت ریاست کمیته دانشجویان و اساتید این کنگره بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار است ، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در جلسه اخیر کنگره برای ارائه گزارش کار و توضیح برنامه های آینده این کمیته حضور یافت.

انتهای پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا