استان ها

تشکیل ۳۵ تعاونی با ایجاد ۴۴۱ فرصت شغلی در استان

به گزارش خبرگزاری تیتر اول یزد؛ در این جلسه رئیس تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه اولین مرکز مشاوره و خدمات بازرگانی شهرستان یزد در یک زیر گروه تخصصی کشاورزی در هفته تجارت افتتاح شد ، خاطر نشان کرد:
عماد تشکر با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون مجازات های 45 همکار از مشروط به آخرین مشروط و آخرین مقام تغییر کرده است ، افزود: پشتیبانی مدیریت این دفتر
رئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد که بیش از 5 کارگاه بزرگ به منظور ایجاد دستمزدهای عادلانه و مزایای بهتر برای جامعه کارگری ، برنامه ای را تکمیل و تصویب کرده ، برنامه های طبقه بندی مشاغل را تکمیل یا اصلاح کرده اند. صد درصد زیر سیستم “روابط صنعتی و شکایات” سیستم جامع روابط صنعتی که منجر به شفافیت ، کارآیی و طرح دعاوی بهتر می شود ، یکی از اقدامات مدیریت روابط صنعتی دفتر است.
وی به عنوان یکی از فعالیت های این اداره در زمینه تعاون ، ایجاد مرکز نوآوری و توسعه تعاونی در استان یزد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 35 تعاونی تولید ، توزیع و خدمات عادی در استان راه اندازی شده و 441 فرصت شغلی ایجاد کرده است. .
لازم به ذکر است که در این جلسه ، هر یک از مدیران شورای هماهنگی استان گزارشی از نتایج 9 ماهه سال جاری ارائه کردند.

46

دکمه بازگشت به بالا