استان ها

اختصاص 31 زمین بسکتبال خیابانی در سطح استان / تشکیل تیم ها با بهره گیری از بازیکنان گیلانی / حمایت و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان گیلان در اختصاص فضاهای ورزشی در سطح استان

به گزارش خبرگزاری برنااز گیلان؛ محمد رفیعی رئیس هیئت بسکتبال استان گویانا ضمن تبریک روز خبرنگار به مناسبت روز خبرنگار: “من حدود سه سال مسئولیت هیئت بسکتبال استان گاوالی را بر عهده داشته ام و بنده و همکارانم در آن سالها تمام تلاش خود را کرده اند.” ما برای جابجایی زیرساخت های بسکتبال استان که قبلاً آسیب دیده و از حضور در آن کم شده بود ، پول زیادی خرج کردیم.

وی افزود: خدا را شکر به خاطر همکاری خانواده بزرگ بسکتبال که هرکدام توانمند و بسیار پشتکار هستند و همه کارها را به طور جدی دنبال می کنیم ، در این سه سال در همه گروه های سنی در بخش های آقایان و بانوان موفق شده ایم. بیایید در دسته بندی های مختلف نام گیلانا را در کرسی های ملی نگه داریم و نگه داریم.

رفیع تأکید کرد: در بخش زیرساخت ها ، حوزه ورزش نسبت به جمعیت هر استان محدود است و هیئت مدیره از ظرفیت و ظرفیت نصب سالن به طور مستقل برخوردار نیست ، اما با تمام این احتقانات با مشورت با سازمان ها و نهادهای مختلف ، توانستیم از ارگان ها در عموم استفاده کنیم. در این مکان 31 دادگاه بسکتبال خیابانی در استان گیلان ایجاد کردیم.

” زمین های بسکتبال ، و در رشت – 3 دادگاه در مجتمع های یادگار امام ، ازدی و سردار جانگل و در 6 شهر – 6 زمین ، در کل 9 مرکز ورزشی در دفاتر ورزشی و جوانان استان است.

رفیع اعلام کرد: با حمایت مدیر کل سرمایه گذاری استانداری گیلان از طرف هیئت ، جلسه‌ای با مدیرکل آموزش و پرورش استان داشتیم و موفق شدیم این موضوع را با مدیرکل آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی ، استفاده از حیاط و اتاق ورزش ترتیب دهیم و این تماس در صورت عمومی انجام شد. ورزشکاران و مربیان بسکتبال می خواهند از ورزشگاه برای اعلام آمادگی استفاده کنند و ما این موارد را به اداره کل آموزش و آموزش معرفی خواهیم کرد و می توانیم تعداد کل خانه های بسکتبال در کل را در استان افزایش دهیم. با این روند ، ما برخی از شکاف های زیرساخت بسکتبال را پر کرده ایم.

وی اعلام کرد: درخواستی برای حضور در هیئت بسکتبال به اداره کل ورزش و جوانان گیلانا ارسال شده است تا هیئت مدیره بتواند با کمک خیرین ورزش ، ساخت سالن استاندارد بسکتبال را آغاز کند.

رئیس شورای بسکتبال استان گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم پرده برداری از استعدادهای ورزشی در بسکتبال گفت: “ما به دنبال این هستیم که ده جوان در استان پیدا کنیم که 2 متر و بالاتر باشند ، چه بسکتبالیست باشند چه نباشند تا بتوانند در آنها سرمایه گذاری کنند. وجود آنها در بسکتبال گیلان.

رفیعی در مورد وضعیت تیم های استان گفت: “سال گذشته در لیگ دسته یک ، یک تیم داشتیم ، دو تیم در لیگ دسته دوم و یک تیم در لیگ دسته سوم در رده های جوانان و جوانان برای آقایان و بانوان حاضر بودند و تیم جوانان بانوان کشور پس از رتبه پنجم شد. بعد از اینکه همه مسابقات بعد از وقوع تاج لغو شد و هفته گذشته فدراسیون اعلام کرد این مسابقات از ماه اکتبر امسال آغاز می شود و امسال دو تیم در لیگ دسته یک و یک تیم در لیگ دوم بازی می کنند. تیمی از ترکیب این دو تیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما قرار دادن بازیکنان گیلانی در تیم ها است. ما در تلاش هستیم تیم های اصلی بسازیم و بازیکنان در هر سنی را براساس گرایش فنی و اخلاقی توسعه دهیم تا فرزندان این استان باشند. باید در این زمینه مطرح شود.

وی ضمن تبریک گیلانا به مدیرکل ورزش و جوانان ، تأکید کرد: در بخش بسکتبال ، هر درخواستی که تاکنون انجام شده است ، به لطف روسای این واحد رعایت شده است.

67899

3444

دکمه بازگشت به بالا