استان ها

نشست منتخب بویراحمد و دنا با معاون وزیر راه برای مشکلات حوزه های شهرستان بویراحمد

به گزارش خبرگزاری الکترونیک یاسوج ، مهدی روشنفکر در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه شرکت زیرساخت حمل و نقل اظهار داشت: “هر ساله تعداد زیادی از کودکان کهگیلویه و بویراحمد در این جاده ها می میرند. استان است. » خانواده های این جاده ها غمگین نیستند.

وی با تأکید بر اینکه در بسیاری از استان های کشور ، شبکه بزرگراه کامل یا در حال اتمام است ، ادامه داد: در بسیاری از مناطق کهگیلویه و بویراحمد با کمترین بارش برف و باران ، مسیر ارتباطی برای بسیاری از روستاها هنوز برای چند روز قطع شده است.

روشنفکران خواستار توجه ویژه به بخش حمل و نقل در استان های کهگیلویه و بویراحمد شدند و ادامه دادند: “اگر ما یک فرودگاه ، راه آهن ، جاده های چهار خطی و اتصال به بزرگراه داشته باشیم ، شاهد پیشرفت اقتصادی شتاب در این کشور خواهیم بود زیرا می توان استان را متحول کرد.” بهشت سرمایه گذاری در زمینه های مختلفی از جمله نفت و گاز ، گردشگری ، آب و غیره دارد.

مسئولان منتخب در بخش های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس یازدهم خاطرنشان کردند: مسئولان و افراد مسئول تکمیل بزرگراه “پاتاوه-دهدشت” و تسریع در اجرای پروژه های چهار میدانی “بابامیدان – یاسوج – سمیرم” “و” یاسوج – سپیدان “» نگه دارید.

این روشنفکر با اشاره به ساخت راه آهن اقلید – یاسوج گفت: بررسی ها نشان می دهد با توجه به بودجه سالهای اخیر برای این پروژه بزرگ باید بیش از نیم قرن صبر کنیم.

مدیرعامل شرکت طراحی و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور همچنین در این جلسه گفت: جاده ملی “پاتاوه – داددشت” به عنوان محور اساسی با هدف ایجاد ترانزیت به سمت جنوب تا پایان سال و بهار آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد. .

خیرالله خادمی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه-دهدشت به طول 136 کیلومتر و 9 کیلومتر تونل دارد ، افزود: “جاده پاتاوه-دهدشت و مریوان به سنندج با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.”

وی با اشاره به درخواست مهدی روشنفکر برای تسریع در اجرای پروژه چهار میدانی یاسوج – سپیدان ، ادامه داد: واقعیت این پروژه تاثیری در ترانزیت ندارد و بیشتر ترافیک منطقه ای است.

خادمی همچنین در رابطه با اتصال یاسوج به بزرگراه شیراز – اصفهان خاطرنشان کرد: واقعیت های موجود با توجه به وضعیت اعتبار در کشور دشوار است ، اما بدون شک این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون نخست وزیر راه و شهرسازی همچنین با تسریع در اجرای طرح چهار میدانی “بابامیدان-یاسوج-سمیرم” ، افزود: بدون شک هیچ تلاشی برای توسعه راه ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد صورت نمی گیرد.

46

دکمه بازگشت به بالا