جامعه

اطلاعیه وزارت رفاه در مورد “ثبت وام یک میلیون تومانی”



پس از انتشار “ثبت وام یک میلیون تومانی” ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بیانیه ای صادر کرد که هیچ مکان ، برنامه و آدرس برای متقاضیان این تسهیلات تکمیل نشده است. شهروندان می خواستند این شایعات را نادیده بگیرند.

به گزارش تیتر اول ، در این پیام آمده است: “به دنبال اعلام ثبت وام میلیون دلاری ، اطلاعاتی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است که برای ثبت نام درخواست خود ، به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و … مراجعه کرده اند. سایت های مرتبط این وزارتخانه را ببینید. براساس گزارش رسانه ها و هموطنان ، همانطور که در ارتباطات سازمان برنامه و بودجه منتشر شده در تاریخ 10 آوریل اعلام شده است ، ابزار ، زمان و آدرس هر مکانی برای انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات هنوز کامل نشده است.

براساس این بیانیه ، تأکید می شود که ضمن توجه ویژه به این موضوع و جلوگیری از آگاهی از اخبار جعلی ، اخبار جعلی و شایعات ، اخبار و پیام های مربوط به این رابطه فقط از منابع رسمی و پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه دنبال می شوند. .

انتهای پیام


تمام مقالات سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه آنلاین تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا