جامعه

استفاده از تجربیات بین المللی، در امور پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی

اولین جلسه کارگروه پایگاه پشتیبانی کرونا (پروژه شهید قاسم سلیمانی) پروژه آموزش ، تشخیص و مدیریت با مشارکت دکتر انجام شد. کولیوندام در سازمان اورژانس ملی.

به گزارش تیتر اول ، در ابتدای جلسه ، دکتر حسین عرفانی ، دبیر مرکز پشتیبانی شهید قاسم سلیمانی ، در مورد اهداف کلی این پروژه گفت: ما هر خانه را یک مرکز بهداشتی در نظر گرفتیم ، در واقع ما در تلاش هستیم افراد آسیب دیده در مراحل اولیه بیماری را شناسایی کنیم.

وی در ادامه جلسه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در اردوگاه پشتیبانی پروژه شهید سلیمانی ارائه داد و با اشاره به اهداف و سیاستهای این اردوگاه افزود: یکی از اهداف این اردوگاه ایجاد امکانات مراقبت ، انزوا و قرنطینه به روشی خوشآمد است. علنی باشید

مدیر قرارگاه پشتیبانی پروژه شهید کاسما سلیمانی دکتر کولیوند ضمن خوشامدگویی و تمجید به تشریح مراحل برآمده از ابتدای اردوگاه پرداخت و گفت: بلافاصله پس از تأسیس کمیته قرارگاه اردوگاه شهید کاظم سلیمانی برای تهیه سند پروژه و دستورالعمل های اجرایی. ما اقدامات لازم را انجام دادیم ، جلسات متعددی با کارشناسان متخصص سازمان اورژانس ملی برگزار کردیم و در جلسه ای که با دستگاه های تلفن همراه داشتیم برای اجرای این پروژه از تجربه سازمان ها و ارگان ها ، حتی تجربه بین المللی استفاده کردیم. ما انجام دادیم.

وی با تأکید بر حفظ ارزش های انسانی و عزت در امکانات بازیابی ، گفت: هنگام بحث در مورد ایجاد محیط قرنطینه ، ابتدا هتل ها و مهمانسراها را در نظر گرفتیم و در این زمینه ابتدا با وزیر میراث و گردشگری تماس گرفتیم. و ما جلسه ای با رهبران و دبیران انجمن هتلداران ایران داشتیم ، این عزیزان از اهداف این پروژه استقبال کردند و در مرحله اول همکاری لیستی از هتلها را به پایگاه پشتیبانی ارائه دادند.

دکتر. کولیوند افزود: طی جلسه ای با رئیس قوه قضائیه آیت الله رئیسی اهداف این طرح ارائه شد و وی ضمن رضایت از همکاری ، بلافاصله دستورات لازم را جهت استفاده از محل سکونت و امکانات قوه قضاییه برای ساخت خانه های توانبخشی صادر کرد.

شهید سلیمانی مسئول پایگاه پشتیبانی با اشاره به دیدار با وزیر ورزش و سران سازمان تشییع ، ستاد کل نیروهای مسلح ، جمعیت هلال احمر ، صندوق فقرا و جامعه پزشکی بسیج ، افزود: این یک طرح بزرگ ملی است ، وظیفه ماست که از جان انسان ها محافظت کنیم و ما جان خود را فدای آن خواهیم کرد.

پس از جلسه ، اعضای ناظر قرارگاه پشتیبانی شهید کاظم سلیمانی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و در مورد چگونگی اجرای طرح بحث کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا