ورزش و نشاط

تراکتور / رونمایی از چهره قهرمان جام شگفتی‌ها

طبق گزارش ها شفاف، یک مرحله فینال جام در میان آنها تیم های فوتبال استقلال و تراکتور روز پنجشنبه ساعت 18:15 در ورزشگاه خالی امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود و چهره قهرمان این مسابقات مشخص می شود.

تیم های فوتبال استقلال و تراکتور آنها پنجشنبه در موقعیت های مختلف بازی می کنند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال آنها پس از پیروزی در دربی پایتخت و ورود به مرحله نهایی جام حذفی ، فقط برای چند دقیقه شادی کردند و فرهاد مجیدی با عقب نشینی از اینستاگرام تمام پیراهن های آبی پایتخت را شوکه کرد.

البته فرهاد مجیدی از طریق مجید نامجو موتلاگا و چند بازیکن به تمرین استقلال بازگشت تا در فینال جام حذفی روی نیمکت فنی تیمش بنشیند.

همچنین دعوای سعادتمندا و مجیدی ادامه دارد و هیچ یک از مواضع آنها کوتاه نمی شود و ممکن است این اختلافات بر روحیه بازیکنان استقلال در آخرین بازی جام حذفی تأثیر بگذارد.

در روزهای باقی مانده از فینال جام حذفی ، مجیدیا باید روحیه مورد نیاز بازیکنان خود را برای رویارویی با حریف تبریزی خود با آمادگی کامل فراهم کند.

تیم فوتبال تراکتور با پیروزی مقابل نفت مسجدو سلیمان و صعود به فینال جام حذفی به سهمیه آسیا رسید. این تیم تبریزی از این موضوع راضی نیست و می خواهد در این مسابقه پیروز شود اما کار سختی برابر استقلال دارد.

سرخپوشان تبریزی مانند حریفان خود با مشکلات حاشیه ای روبرو هستند و رشید مظاهری دروازه بان تبریزی یک طرفه قرارداد را فسخ کرد اما فدراسیون فوتبال قرارداد این دروازه بان را به حالت تعلیق درآورد.

طبق گفته ساکتا ، رشید مظاهری دروازه بان تراکتورسازی در ترکیب استقلال در تیم تبریزی حضور ندارد و گل سفید تبریزی روز پنجشنبه توسط محمدرضا اخباری دفاع می شود.

اخباری ، مقابل دیاباته و قائدی ، زوج حمله استقلال در فینال جام حذفی ، کار دشواری پیش رو دارد و باید دید آیا او می تواند توانایی خود را به کادر فنی تراکتور ثابت کند یا خیر.

علاوه بر این ، محرومیت رضا اسدی به نگرانی اصلی الهامی تبدیل شده و به نظر می رسد ایمانی جای خالی این بازیکن را در زمین پر خواهد کرد. ایمان باید از بازی هافبک های خلاق استقلال در خط میانی خودداری کند.

استقلال - تراکتور / افتتاحیه جام قهرمانان معجزه / دوئل سرنوشت ساز فرهادا و ساکتا

کاپیتان های تراکتورسازی اشکان دژاگه ، مسعود شویایی و احسان حی صفی می دانند که همه نگاه ها به آنها معطوف است تا در آخرین بازی جام حذفی بتوانند گره های سفید تبریز را از تجربه گسترده خود باز کنند.

جدال فرهادا مجیدی و ساکتا الهامی در این بازی جالب و چشمگیر خواهد بود و نتیجه این بازی در سرنوشت این دو مربی تأثیرگذار خواهد بود. البته مجیدی اعلام کرده است که اگر تیمش جام حذفی را بالای سر ببرد ، دیگر در این تیم نمی ماند و سران استقلال به دنبال جانشینی او خواهند بود.

سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت نمی تواند فینال جام حذفی را به پایان برساند. راشیدا مظاهری ، رضا اسدی و رضا شکاری نیز در این تراکتور غایب هستند.

راهی استقلال و تراکتور به فینال جام حذفی

تیم فوتبال استقلال با عبور از سد تیم های فوتبال گل ریحان البرز ، فجر شهید سپاسی ، سپاهان و پرسپولیس به مرحله نهایی جام حذفی صعود کرد. تراکتور نیز با پیروزی برابر پاس ، نودا ارومیه ، مسو کرمان و ماسیدو سلیمان اولی فینالیست شد.

آبی پوشان با 7 قهرمانی و 4 نائب قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی هستند و تبریز وایت نیز در این مسابقات عنوان قهرمانی را دارد.

استقلالی ها به دنبال هشتمین عنوان قهرمانی جام حذفی هستند و تراکتورسازی می خواهد در طول هفت سال عنوان دوم را کسب کند.

Mauda Bonyadifar مسئول فینال جام فوتبال است.

دکمه بازگشت به بالا