استان ها

ترور شهید فخری زاده روند سقوط رژیم صیهونیستی را تسریع خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ به گفته دانشمند هسته ای کشورمان دکتر ترور محسن فخری زاده به لطف الله سیاهکلی ، با استقبال و بخشش این واقعه به خانواده شهید و مردم ایران ، گفت: آنها کورکورانه و غیرانسانی عمل نمی کنند و اهداف تهدیدآمیز خود را دنبال نمی کنند.

وی گفت: “این پیش بینی شده است و نشانه هایی وجود دارد که قتل دانشمند ایرانی ما توسط اسرائیل برنامه ریزی شده و توسط مزدوران محلی انجام شده است. ما امیدواریم که این حرکت وحشتناک زندگی رژیم جعلی اسرائیل را کوتاه کرده و باعث سقوط سریع آن برای ملت مسلمان شود.” از شر این رژیم غاصب و جنایتکار خلاص شوید.

قزوین ، البرز و آبیک سخنگوی مجلس شورای اسلامی گفت: از طرف دیگر ، اعتقادات مذهبی و اعتقادات اسلامی ما شهید را بهترین بازگشت به سوی خدا و اوج قشر برگزیده خداوند می دانند و بدون شک از مومنان و افراد تأثیرگذار دور است. ” این غیر قابل تصور است و احتمالاً جای تأسف دارد که او در بستر و با یک مرگ ساده به دیدار خدایان رفته است.

وی اظهار داشت: هرجا جمهوری اسلامی بخواهد یا می خواهد پیشرفت کند دشمنان مقابله به مثل می شوند ، در گذشته دانشمندانی مانند احمدی روشن ، شهریاری و محمدی شکنجه می شدند ، اما روند پیشرفت امروز متوقف نشده است ، حتی اگر شهید محسن فخری زاده ضرر بزرگی برای کشور و عرصه علمی است. ، اما هرگز روند موفقیت در علوم هسته ای را متوقف نخواهد کرد.

فخری زاده

سیاهکلی گفت: شهید فخری زاده یک فیزیکدان برجسته با تلاش گسترده در زمینه دانش و دانش ، صنعت هسته ای ، تولید نانو ، تولید کیت های تشخیصی ویروس کرونا و تولید واکسن ویروس کرونا بود و شخصیتی تأثیرگذار بود که سرانجام پس از سالها جنگ توسط مجرمان کشته شد.

شهادت کلید واژه ملت ایران است

وی گفت: “شهید کلمه کلیدی است که مردم ایران دشمنان را از آن دریافت می کنند و آن را عزت و آرزوی خود می دانند و ما نیز می خواهیم که اگر سزاوار آن هستیم ، مرگ خود را شهید کنیم و هر شهید راهی برای خدا و برای آرمانهای اسلامی بدون شک پیشنهاد برای ارائه اهداف عالی نظام اسلامی کوتاه تر خواهد بود.

سیاهکلی اعلام کرد ، “اسرائیل با این قتل ناجوانمردانه سقوط و شکست خود را تسریع کرده است و ما امیدواریم که به زودی شاهد سرنگونی این رژیم دروغین و آزادی مردم از جنایات قتل کودکان این قرن باشیم.”

وی گفت: ما می خواهیم مردم مسلمان بلافاصله پس از سقوط رژیم های صهیونیستی و سرکوبگر ، شاهد آزادی جهان از طرفداران تروریست و جنایتکاران در منطقه باشند.

دکمه بازگشت به بالا