فرهنگ و هنر

هوشیاری و اتحاد دنیای اسلام مانع موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود

هوشیاری و اتحاد جهان اسلام مانع موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد

تیتر اول/ قم استاد حوزه پرستاری با اشاره به اینکه ناکامی آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت الشعاع بیداری و هوشیاری جهان اسلام قرار گرفته است، گفت: بستر پیشرفت برای همه ملت های آزاده فراهم شود. دنیایی در سایه صلح و عشق

میر امام، کارشناس آموزش حرم حضرت معصومه(س) حضرت خدیجه(س) در رواق بابیان اینکه وجود پیامبر اکرم(ص) مایه خیر و برکت برای جهانیان است، گفت: خداوند پیامبر را به پیامبری مبعوث کرد بعثت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) همه چیز بشریت را در توحید، ایمان واحد، ایمان به خدا، نبوت رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) و پرچم معصوم در هم آمیخت. ائمه (ع) و یک قبله.
کارشناس معارف آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: همه فرقه های اسلام در اصول دین با هم متحد هستند و تنها در فروع دین با هم اختلاف دارند.
وی با تاکید بر اینکه امروز زمان شیعه، سنی و ایرانی هراسی نیست، بلکه امروز باید از استکبار و صهیونیسم هراس داشت، گفت: متأسفانه نیروهای استکبار و سلطه طلب به بهانه قومیت، رنگ پوست، نژاد و حتی اختلافات مذهبی و قومیتی هستند. کشورهای اسلامی. و در دنیا طالب عصیان هستند و با این تفرقه از ملت های جهان استثمار می کنند.
میر امام با اشاره به اینکه شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی مرهون بیداری و هوشیاری جهان اسلام است، تصریح کرد: بسترسازی برای پیشرفت در سایه همه کشورهای آزاده جهان. صلح و عشق.
وی بابیان اینکه نسل جوان باید درک کنند که آمریکا دوست مردم و مسلمانان منطقه نبوده و نخواهد بود و مشکلات منطقه باید به دست مردم حل شود، گفت: وحدت زمینه را برای بیرون راندن ملت ها فراهم می کند. جمعیت کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی از منطقه.
استاد سمینار پرستاران با تاکید بر اینکه فلسطین باید برای فلسطینیان و مسلمانان در یک منطقه آزاد شود، گفت: جهان است.
میر امام گفت: متأسفانه هژمونی و قومیت در افغانستان این کشور را پشت سر گذاشته است. با حضور نیروهای آمریکایی عقب مانده تر از گذشته شده است.
وی یادآور شد: بر اساس رهنمودهای قرآن کریم، مسلمانان باید با همدیگر با رحمت و شفقت رفتار کنند و با یکدیگر «رحمت کنند» و بر دشمنان خود محکم باشند. در حالی که امروز قدرت‌های سلطه‌گر این معادله را در کشورهای اسلامی تغییر داده‌اند و ملت‌های مسلمان با دشمنان دوست و همدیگر دشمنی می‌کنند که آتش جنگ در کشورهای اسلامی و عقب‌ماندگی آنها و ریختن خون مردم بی‌گناه را شعله‌ور کرده است. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا