استان ها

تجلیل از همسر شهید علی فرج‌پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز ، در سالروز رحلت حضرت ام البنینا ، وی در آرامش است و در روز بزرگداشت مادران و همسران شهدای عزیز – مراسم تجلیل از همسر شهید علی فرجپورا دانش آموزان

در این مراسم با همدردی با درگذشت حضرت آملبانین و صبر مادران و همسران شهدا ، از هیئت الاسلام محسن شمسی تجلیل بعمل آمد و جایگاه ممتاز این عزیزان را الگویی از مقاومت و پایداری در جامعه دانست.

وی افزود: “شهدا انسانهای باتقوایی هستند که به واسطه خدا و دین الهی وجود گرانقدر خود و تمام وجودشان را طی کردند و چون به راستی این راه را پیمودند ، به این درجه عالی رسیدند.”

با تشکر از زحمات مسئولان در ارزیابی خانواده شهدا

در این مراسم همسر شهید گرامی فرج پور به پاس تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان برای حفظ و حراست از نام و یاد شهدا ، فضایل رفتاری و اخلاقی شهید را بیان و از وی به عنوان یک فرد کامل یاد کرد. مثال.

همچنین مستندی به نام آتام که عنوان اصلی جشنواره را از آن خود کرد و توسط فرزند شهید فرج پور تولید شده بود نیز به نمایش درآمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی از تلاش های فرید فرجاپور فرزند شهید والامکاما در ساخت مستند آتام و فعالیت در زمینه هنرهای رزمی ، ایثار و مقاومت تقدیر کرد.

در پایان این مراسم از همسر شهید والامکاما با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

به گزارش آنا ، علی فرج پور ، خانواده شهید والامقاما نیز با تقدیر از حضور عزیز یاوان پور در برنامه و گرامیداشت مقام شهید ، تندیس جشنواره و لوح سپاس را به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اهدا کردند. خانواده.

انتهای پیام / 4117 /

دکمه بازگشت به بالا