ورزش و نشاط

مجیدی هیزم‌بیار حواشی تیمش شده است!

علی لطیفی در مورد فینال جام حذفی بین تیم های فوتبال استقلال و فولاد گفت: این دومین جام است که استقلال زیر نظر فرهاد مجیدی از دست می دهد. اولی مقابل تراکتور و دومی مقابل فولادی. استقلال بهترین افراد است و هیچ تیمی به اندازه استقلال در داخل و روی نیمکت ذخیره متعادل نیست. شاید سپاهان و پرسپولیس افراد بسیار خوبی در این زمینه دارند؛ اما افراد روی نیمکت به اندازه کافی متعادل نیستند.

وی با ارزیابی دومین شکست تیم مجیدی در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: مجیدی ها پایتخت استقلال هستند و نباید استعدادها و کاستی های فوتبالی خود را به این راحتی بسوزاند. من درک می کنم که برخی از بازیکنان به دلیل محرومیت و مصدومیت در فینال بازی نکردند. اما او بازیگری درخشانی داشته است. مجی ها با مصاحبه های خود بی تجربگی خود را نشان می دهند. چرا باید بگوید که هر کاری که انجام می دهید ، تیم من پس از پیروزی در مسابقه بازنده نمی شود؟

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال گفت: حضور سرمربی کنار خط در فینال جام حذفی از نظر روانی بسیار مهم است. تعلیق مجیدها در غیاب مربی بزرگ روی نیمکت ذخیره کار آبی ها را با مشکل مواجه کرد. صالح مصطفوی مربی خوب و توانمندی است؛ اما بسیاری هنوز او را به عنوان یک تحلیلگر می شناسند و هنوز او را به عنوان مربی نمی پذیرند. تیم های بزرگ نیمکت استقلال نباید اینقدر خالی باشند. من فکر می کنم اگر مجیدها از نظر فنی به مربیان ایرانی اعتماد نکنند یا اگر او فکر نکند که آنها پای خود را خالی می کنند ، نیمکت او خالی نخواهد بود. در حال حاضر ، قانون اجازه حضور و استقلال مربی خارجی را نمی دهد که نمی توان جلوی آن را گرفت.

لطیفی با اشاره به واکنش محمود فکری به نتیجه نهایی جام حذفی گفت: تلاش های محمود فکری در استقلال فراموش نمی شود. او یک تیم عالی تشکیل داد ، بازیکنان بزرگی را حفظ کرد و استقلال را تقویت کرد. مجیدها در نیم فصل اول تیم اصلی را تقویت کردند. اما نباید فراموش کنیم که او برخی مدیران و بازیکنان بزرگ تیم را به چالش کشید.

این بازیکن که سالها از استقلال فاصله داشت ، ادامه داد: برخی از مدیران در ابتدای فصل کارهایی را انجام می دادند تا محمود فکری را تحت فشار قرار دهند و او پست خود را ترک کرد. آنها پس از چند بازی ، به این ایده که برخی از بازیکنان استقلال در زمان خود کم کاری می کنند ، رمز دادند. اگر این درست بود ، او باید آن را علنی می کرد ، در غیر این صورت او باید داستان را هدایت می کرد. همان رهبرانی که استراماچیونی را به سمت سیاست و سیاه نمایی کشاند. من فکر می کنم او درست می گوید که ناراحت است ، اما فرهاد مجیدی مقصر نیست. این مشکل فکری رهبران بود که مانع پیشرفت تیم او شد و احتمالاً اشاره او به سرزمین غصب شده خطاب به این رهبران است.

لطیفی در مورد رویارویی استقلال و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال آسیا دارای شخصیت بزرگی است و در شرایط عادی در شرایط عادی به راحتی می تواند از سد الهلال عبور کند. اجرایی در مقابل الهلال سخت خواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد وزارت ورزش در مورد جادوگران گفت: وزارت ورزش بودجه یکسانی را برای هر دو تیم تقسیم کرده است ، اما برخی استقلال را به عنوان مدیران کارنابلد منصوب کرده اند و با تصویر استقلال در حال نابودی هستند. . “و قرارها امیدوارم در آینده شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

258 41

دکمه بازگشت به بالا