بین الملل

ترامپ: در ایالت‌های دموکرات‌ها جلو بودم اما تک تک ناپدید شدند!

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حال برگزاری است و جو بایدن و دونالد ترامپ در شش ایالت در کنار هم به رقابت می پردازند ، هنوز نمی توان برنده این انتخابات بسیار رقابتی و نزدیک را تعیین کرد.

به گزارش تیتر اول ، این سرشماری در میشیگان ، جورجیا ، نوادا ، کارولینای شمالی ، پنسیلوانیا و ویسکانسین ادامه دارد و شش ایالت رئیس جمهور بعدی ایالات متحده را معرفی می کنند.

بایدن در حال حاضر از سه کشور از این شش ایالت جلوتر است و ترامپ همچنان رهبری خود را در سه ایالت دیگر حفظ کرده است.

از طرف دیگر ، هفتمین کشوری که آرا fully وی به طور کامل شمرده نمی شود ، آریزونا است ، اما با توجه به 3٪ فاصله باقیمانده و پیروزی بایدن با بیش از 80٪ آرا ، به نظر می رسد که 11 رای دهنده این کشور در سبد بایدن قرار خواهند گرفت.

در دو توییت ، ترامپ به تغییر آرا در سه ایالت اعتراض کرد و نوشت: “در هر سوراخ پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان می خواهند به بایدن رای دهند.” این برای ایالت ما بسیار بد است.

وی در توئیت دیگری نوشت: “آنها سخت در تلاشند تا به زودی 500000 رای برتر وی را در پنسیلوانیا از بین ببرند.” بنابراین در میشیگان و جاهای دیگر نیز این وضعیت وجود دارد.

توئیتر دونالد ترامپ با اشاره به کشورهایی که رهبری آنها را بر عهده داشت ، اما اکنون بایدن پیش است و گفت: “شب گذشته من در کشوری تحت کنترل دموکرات ها بودم ، اما به طور معجزه آسایی همه آنها ناپدید شدند.

توییتر پس از انتشار مقاله در رئیس جمهور ایالات متحده خاطرنشان کرد: “برخی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توییتر بحث برانگیز است و از نظر انتخابات یا سایر اقدامات مدنی گمراه کننده است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا