جامعه

تجلیل از دست اندرکاران کشف اموال صندوق امانات بانک ملی

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: موفقیت پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان گاوصندوق بانک ملی، این سرقت پیچیده و حرفه ای، سابقه ای تاریخی است که باید در تاریخ ماندگار شود. . درباره این سرزمین و تاریخچه پلیس ایالتی و همچنین دستاوردهای دیگر.

به گزارش تیتر اول، سردار «حسین اشتری» در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کشف دارایی های صندوق امانات بانک ملی در تالار کوثر فرماندهی نیروی انتظامی گفت: برای روح و روان بلند و ملکوتی امام خمینی (ره). از شهدای انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس را به مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت درود و آرزوی طول عمر همراه با سلامتی و امنیت برای فرمانده معظم کل قوا داریم. ولی فقیه «مدظله العالی».

وی گفت از خدمات همکاران عزیز و اصحاب رسانه که همیشه یار و یاور پلیس هستند استقبال می کنم. وی افزود: امروز توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بسیار غنی و عظیم است و اقدامات بزرگی انجام شده است. تا کنون پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اقدامات بزرگ و موثر در پیشرفت و پیشرفت کشور تصریح کرد: با توجه به تحریم ها، تهدیدها، آشوب ها و فعالیت عوامل تاثیرگذار که همواره در تلاش برای تغییر هستند. راه نظام اسلامی، اما به لطف خداوند متعال، رهبری امام و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و هوشیاری و حمایت مردم از نظام و ولایت، توطئه های دشمنان است. همیشه خنثی شده اند و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است.

اشتری با اشاره به لزوم بازنگری در تمامی اتفاقات پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون گفت: لطف و عنایت خداوند همواره پشتیبان ملت گرانقدر ایران اسلامی بوده است. همه ما باید امروز به توانمندی ها و توانمندی های کشور افتخار کنیم و در یک کلام باید به گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی افتخار کنیم و به آینده ایران اسلامی امیدوار باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در هر صحنه، توطئه یا قیامی که علیه نظام اسلامی شکل می گرفت، جنگ بر ما تحمیل می شد و هرجا که مردم، مسئولان پشت سر رهبری ایستادند و در میدان بودند، موفق شدیم. رمز پیروزی و موفقیت، اطاعت محض و اطاعت از مقام ولی فقیه «مدظله العالی» است.

اشتری همچنین با اشاره به نقش نیروی انتظامی از انقلاب اسلامی تا کنون خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در هر زمان توانسته توطئه های دشمنان و اشرار نظام و همچنین انقلاب اسلامی را خنثی کند و این نقش موثر را ایفا کرده است. . در دهه 60 دوران دفاع مقدس، آن را در تامین امنیت شهرها، مرزها و… می بینیم و این نقش آفرینی ادامه دارد.

وی افزود: در دهه 60 نیروی انتظامی کشور نقش ویژه ای در مقابله با گروهک منافقین، مارکسیست ها و اشرار این انقلاب و نظام اسلامی داشتند و این اثرگذاری همچنان ادامه دارد.

فرمانده پولیس کشور با اشاره به نقش موثر و اقدامات عالی پولیس در برقراری نظم و امنیت گفت: به لطف و عنایت الهی، رهنمودها و تلاش های فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی مجاهدین نیروی پلیس، نیروی پلیس ملی، در سال های اخیر بهبود یافته است و اقدامات برجسته ای را برای تضمین نظم و امنیت انجام داده است.

اشتری با بیان اینکه دستاوردهای پلیس برای مردم مایه خوشحالی و امیدواری است، خاطرنشان کرد: نظرسنجی های مردمی و بررسی های خارجی برخی دستگاه های مسئول نشان از افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی پلیس دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به افزایش جدول دستاوردهای پلیس در سال های اخیر گفت: مردم همواره قدردان خدمتگزاران خود هستند و از کسانی که ایثارگرانه خدمت می کنند قدردانی می کنند.

اشتریان خطاب به نیروی انتظامی گفتند: عزیزان شما همیشه در میدان، کف خیابان، در مراسم مختلف و در موقعیت ها و موقعیت های مختلف برای خدمت به مردم و ایفای نقش حضور دارید و مردم این تلاش و فداکاری را می بینند. از شما و اینکه آنها قدردان آن هستند.

این افسر ارشد نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس مورد اعتماد است و مردم قابل اعتماد هستند، گفت: مردم قدرشناس ما همیشه در مقاطع مختلف به پلیس عشق ورزیده و توجه دارند و این برای ما مهم است. جلب رضایت خداوند، پیروی از منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و خدمت به مردم بالاترین اولویت نیروی انتظامی است.

اشتری با اعلام اینکه مردم ایران اسلامی بهترین مردم و شایسته بالاترین خدمت هستند، افزود: خداوند متعال را شاکریم که به مردم خدمت می کنیم. و تقدیم شهدای بسیاری در عرصه نظم و امنیت موید این جمله است که از مسئولیت خود کوتاهی نمی کنیم.

تقدیم 14 هزار شهید در راه امان

وی با اشاره به اینکه تقدیم نزدیک به 14 هزار شهید در برقراری نظم و امنیت گواه این مطلب است که جان خود را برای امنیت می دهیم، گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال محافظت می کند. آبروی ملت و امنیت و آرامش عمومی با تمام قوا در میدان است و امنیت خط قرمز پلیس است و اجازه نمی دهیم کسی حقوق مردم را زیر پا بگذارد.

اشتری تاکید کرد: سیاست کلی و راهبرد اصلی پلیس برگرفته از تدابیر استادانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.

وی در بخشی دیگر از این سخنان پلیس امروز را مجهز به تجهیزات مدرن، هوشمند و کارآمد دانست و ادامه داد: همکاران من با انگیزه، ایمان و عشق به مردم نقش خود را در برقراری نظم و امنیت ایفا می کنند و هیچ کمبودی برای مردم وجود ندارد. توسعه امنیت عمومی». ما آن را نداریم

اشتری تاکید کرد: بزرگترین سرمایه پلیس در این برهه عنایت و اعتمادی است که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سربازان و فرزندانشان در نیروی انتظامی دارند و این لطف و عنایت را به آنان ابراز و ابلاغ کرده اند. خودشون سربازان در زمان های مختلف

وی با اشاره به اینکه پلیس در کمتر از 48 ساعت سارقان یکی از گاوصندوق های شعب بانک ملی را کشف و دستگیر کرد، گفت: یکی از اقدامات روشن، آبرومندانه، ستودنی و موثر پلیس کشف سرقت ملی است. . صندوق امانات بانکی در کمترین زمان ممکن.

عملیات سامان الحجج(ع) و دستگیری سارقان امن

سردار اشتری با بررسی روند رسیدگی به این پرونده و تشکیل کارگروه تخصصی کشف سرقت اظهار داشت: در مرحله اول لطف و عنایت خداوند بر حال ما پوشیده شد و سپس لطف امام رضا (ع) بود. ) که در دهه تکریم بود و آقا امام رضا (ع) در آستانه ولادت این اکتشاف بزرگ در کمتر از 48 ساعت در عملیات ثامن الحجج (ع) و سارقان حرفه ای به وقوع پیوست. این مجتمع دستگیر شدند.

وی افزود: اگرچه این سرقت پیچیده بود و سارقان حرفه ای بودند، اما عملکرد پلیس نشان داد که کارآگاهان زبده و مجرب ما چندین قدم جلوتر و بسیار حرفه ای تر هستند و این دستاورد پلیسی مورد قدردانی همه مردم و مسئولان است. متوجه شدم فهمیدن پی بردن

اشتری تاکید کرد: هر زمان که پلیس بر موضوعی تمرکز می کرد توانسته به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی دست یابد. این دستاورد بزرگ و کشف این سرقت حرفه ای و پیچیده در کوتاه ترین زمان ممکن باعث افتخار و اعتبار کل کشور است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به سخنان فرمانده معظم کل قوا «مدظله العالی» در دیدار با حاضران در کنگره ملی شهدای جامعه عشایری گفت: مقام معظم رهبری سخنان درباره عملکرد پلیس و اینکه «پلیس باید تشویق شود» بالاترین نشاط ماست و آن پاداش و نشاط است.

اشتری ادامه داد: افتخار بزرگی برای همه ماست که معظم له به همکاران ما تجلیل کردند و معتقدیم این چیزی جز لطف و رحمت خداوند و برکت خون شهدای مظلوم نیست و این رهبری است. پلیس جشن گرفته می شود و ما هیچ چیز بهتر از این نیست.

وی از زحمات سردار «حسین رحیمی» قدردانی کرد؛ سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ فرمانده نیروی انتظامی به فراج و دست اندرکاران این کشف بزرگ و تاریخی خبر داد: دستاوردهای پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان این سرقت پیچیده و حرفه ای، سابقه ای تاریخی است که باید در تاریخ و قوانین این سرزمین حفظ شود. تاریخچه عملکرد کشور و همچنین دستاوردهای دیگر.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری با بیان اینکه خداوند را هزاران بار به رحمت و عنایاتش شکر می کنیم، افزود: در زمانی که دشمن با تهاجم گسترده مردم را ناامید کرده و باعث ناکارآمدی در کشور شده بود، این دزدی مفصل انجام شد. در کمتر از 48 ساعت هوش و ذکاوت کارآگاهان بزرگ و با تجربه پلیس تهران بزرگ نشان از توانایی ها و قابلیت های منحصر به فرد فرج داشت و از سوی دیگر روحیه امید را در جامعه و این اقدام خردمندانه القا کرد. و سرعت نیروی انتظامی بار دیگر دشمن را ناکام گذاشت و مردم را امیدوار کرد.

فرمانده انتظامی کشور افزود: برای همکاران عزیزی که در ردیابی و مختومه شدن این پرونده سرقت مشارکت داشتند بسیار ارزش قائلم و باید بگویم که چرخش های سخت و دشواری در انجام ماموریت های مشخص و مشروع ما بوده است که گذشتیم. اما بن بست نداریم و با برنامه ریزی، جدیت، هوشمندی، هدفمندی و استفاده از فناوری روز نظم، امنیت و آرامش انسانی را ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از مسئولان و کارکنان دست اندرکار افتتاح صندوق امانی بانک ملی تجلیل شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا