استان ها

تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری شهرداری کرج طبق مصوبه مجلس و راهبری کمیته پنج نفره

به گزارش تیتر اول از البرز؛ مصطفی سعیدی سیرایی در چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کارایا در روز یکشنبه 22 اسفند 1392، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت. نیمه شعبان گفت: بی سابقه و در راستای عدالت اجتماعی عیدی و سال های پاکبانان و سبزبانان قبل از پایان سال سپری شد و برای تحقق وعده ها و سیاست های اعضای شورای شهر، دوره جاری، دستمزد و مزایای منطقه سبز تعیین شد. و نظافت جاده قبل از کسب و کار و نیروی رسمی می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت در پرداخت ها در دستور کار قرار دارد که در بودجه سال 1401 شهرداری نیز لحاظ شده است، افزود: در این ارتباط امسال مبلغ کارت رفاهی 2 میلیون و پانصد هزار تومان است. در مقابل غسالان نیز به هر پیک خدماتی و اداری 2 میلیون تن و به نیروهای رسمی و شرکت 1.2 میلیون تن کمک کرد.

سعیدی همچنین از واریز یک میلیون تن ماهی به عنوان پاداش پایان سال به حساب کارکنان اعم از مدیران، کارکنان شرکت ها، برق رسانی و … خبر داد و گفت: به بخشداران اعطا می شود تا به سخت ترین ها واگذار شود. نیروهای کار

شفاف سازی حقوق و دستمزد مدیران شهری و پرداخت به رسانه ها

شهردار کراجا در بخشی دیگر از سخنان خود از صدور دستور شفاف سازی فیش حقوقی و سایر هزینه های مالی شهردار و کارکنان مدیریت شهری از قبیل پرداختی به رسانه ها و انتشار در سامانه شفافیت خبر داد. اعلام کرد.

وی همچنین مصوبه مجلس در مورد تغییر وضعیت نیرو و همچنین اعلام نظر کمیته پنج نفره متشکل از اعضای شورا را ملاک عمل دانست: خدمت به مردم.

48

دکمه بازگشت به بالا