بین الملل

آخرین وضعیت کرونایی در کشور/ ایلام در وضعیت شدید کرونایی، بیمارستان صحرایی در اصفهان به راه شد/ هفته دشواری در پیش است + نمودار و نقشه

گروه استانی خبرگزاری آنا – حسین بوذری؛ وضعیت فعلی شیوع Covid-19 در ایران فاجعه بار شده است و در برخی از استان ها نیز از خط قرمز عبور کرده و راه سیاه را طی کرده است.

متأسفانه براساس معیارهای تشخیصی قطعی ، از دیروز 25 هزار و 582 بیمار جدید مبتلا به کوید -19 در کشور شناسایی و در بیمارستان بستری شده اند و در نتیجه تعداد کل بیماران کووید -19 در کشور به 2 میلیون و 143 هزار و 794 نفر رسیده است.

در همین حال ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده است که به احتمال زیاد در هفته آینده رنگ این شهر قرمز و سیاه می شود.


بیشتر بخوانید:

تخت های ICU در برخی بیمارستان ها تکمیل شده است

شهر قرمز را به سمت سیاه حرکت دهید

فاجعه کرونا در دورهام به پایان رسید

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسید؟

شروع رسمی موج چهارم کرونا در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر شد + نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مثل تاج بود

چهارمین موج خطرناک کشور

جدول کرونا در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 این بار ناراحت کننده تر از همیشه است

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید – 19 ، به رهبری کرونا انگلیس


وزیر بهداشت همچنین تأکید کرد که اگر توصیه ها و هشدارهای ما در مورد لغو پروازها کارساز نبود ، اکنون وضعیت کشور به همین منوال نبود.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا چهره شهر را سرخ می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه دارد + نمودار و نقشه

سفر نوروز با این واقعیت که ما اکنون شاهد افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر هستیم و شرایط موجودیت استانها و شهرها به طور فزاینده ای قرمز می شود ، تشدید شد.

کرونا این روزها همچنان رکوردشکنی می کند و بسیاری از هموطنان ما که به نوروز سفر کرده اند و احتمالاً ناقل هستند هنوز به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکرده اند ، این بدان معناست که باید منتظر روزهای تاریک تری باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا چهره شهر را سرخ می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه دارد + نمودار و نقشه

تا همین اواخر نتیجه آزمایش تاج های هموطنان زیر 50٪ بود ، اما بعد از Novrus این درصد به 60 تا 70 رسیده است.

علی رغم شرایط بحرانی موجود ، برخی از هموطنان ویروس کرونا را طبیعی می دانند و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به زندگی خود ادامه می دهند و زندگی خانوادگی خود را به خطر می اندازند.

با این حال ، در ماه های اخیر ، مطابقت با پروتکل های بهداشتی به زیر 56 درصد رسیده است و تعداد بیماران و بیماران هر روز در حال افزایش است و برخی از بیمارستان ها تخت اضافی ندارند و تنها راه غلبه بر این شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی است .

شمار کشته شدگان در استان خوزستان به حالت عادی برگشته است

متأسفانه کرونا تاکنون 5000 کشته در استان خوزستان داشته است که نشان می دهد میزان مرگ و میر در این استان 9 درصد است.

به گفته کارشناسان ، علت اصلی مرگ در خوزستان دوره های خانوادگی بوده است.

15٪ از بیماران کرونا در استان بوشهر می میرند

در روزهای بستری شدن ، بیمارستان های شهدای هسته ای ، شهدای خلیج فارس ، گنجی ، شهید برازیان ، بوشهرا سلمان فارسی و سایر بیمارستان ها مملو از بیماران کرونا است.

تعداد بیماران کرونا تاکنون به 30 هزار نفر رسیده است و اکنون به 500 بیمارستان استانی 500 تخت برای بیماران کرونا اختصاص داده شده است و این تعداد احتمالاً در آینده نزدیک دو برابر خواهد شد.

استان ایلام از این بحران عبور کرد

به گفته محمد کریمیان ، رئیس دانشگاه پزشکی ایلام ، توانایی بیمارستان های ایلام در بستری کردن بیماران کرون تکمیل شده است.

متأسفانه سهل انگاری برخی از هموطنان در ایلام مشکلات زیادی را برای کادر پزشکی و خانواده ها ایجاد کرده و وضعیت 247 بیمار کرونا وخیم است.

آیا استان همدان سیاه شده است؟

اوضاع در همدان نسبت به استانهای دیگر بهتر نیست و تاکنون 1640 بیمار مبتلا به بیماری کرونا قلب جان خود را از دست داده و تعداد قربانیان ویروس در این استان دو برابر شده است.

این زمانی است که هر روز به تعداد مبتلایان به بیماری کرونا قلب شدید افزوده می شود و ما باید منتظر چند روز آینده باشیم و امیدواریم که میزان Covid-19 مطابق با دستورالعمل های بهداشتی انسان کاهش یابد. .

وضعیت کرونا در استان آذربایجان شرقی نگران کننده شد

در حال حاضر 13 شهر در استان آذربایجان در ایالت قرمز کرونا واقع شده اند ، 6 شهر در ایالت نارنجی و دو شهر در حالت زرد واقع شده اند.

یکی از دلایل اصلی افزایش شیوع بیماری عروق کرونا قلب در این استان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است که هم اکنون نیز با سهل انگاری و عادی زندگی آنها و خانواده هایشان به خطر می افتد.

تأسیس بیمارستانهای روستایی در اصفهان

نادیده گرفتن مصوبات ستاد ملی کرونا و انجام سفرها ، ویزیت ها ، مراسم مذهبی در ماه های راجب و شعبانا دلیل اصلی شیوع ویروس کرونا در اصفهان است و تعداد بیماران ویروسی کرونا در این استان 6 برابر افزایش یافته است. روزهای اول آوریل.

در این شرایط ، بیمارستان های صحرایی در بیمارستان های الزهرا و فارابی تأسیس می شوند.

شهرهایی که رنگ آنها از نارنجی به قرمز تغییر کرده است

اگرچه در روزهای اخیر رنگ استانها تثبیت شده و تعداد شهرهای سرخ 257 در روز بود ، اما در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر شده و اکنون کوید 19 ، به ویژه کرون انگلیس در خطر است. زندگی هر شهروند

متاسفانه این هنجار بار دیگر شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تبدیل کرده است و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا صورت شهر را سرخ می کند / یادگاری نوروزی در ریه های مردم ریشه دارد + نمودار و نقشه

بر اساس گزارش اخیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر دارای وضعیت نارنجی بوده و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ، از “به” و “به” شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی سفر ممنوع است.

علاوه بر این ، 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبی هستند.

حوزه کالیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، چچن در میدره بایستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت حیدریه و کاشمر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان هراسان شمالی ، سلطانیه در ژیانجا ، استهبانا ، بوانات ، استان پاسارگاد و فارسا ، دالای کرمان ، بردسیر کرمان گالیکش استان گلستان ، سیاهکل ، شفت و ماسال گیلان استان ، جزیره کیش استان هرمزگان و اسدآباد همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز پیدا شد.

شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده اند عبارتند از: کوثر و نیر اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در هراسان شمالی ، ایجرود در استان زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا چهره شهر را سرخ می کند / یادگاری نوروزی در ریه های مردم ریشه دارد + نمودار و نقشه

از طرف دیگر ، شهر استان شوش خوزستان ، استان سپیدان فارس و استان بم کرمان آنها به دلیل تثبیت روند بستری شدن در بیمارستان ، وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر داده اند.

طبق ستاد تاج ملی در شهرهای سرخ ، با توجه به صلاحدید مقام ارشد ، حضور کارکنان در ارائه دهندگان خدمات ضروری 50٪ کاهش می یابد. حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، سمینارها و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

نماز جمعه و نارنجی ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند ممنوع است.

در شهرهای نارنجی ، حضور تجهیزات و کارمندان دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروری یک سوم کاهش می یابد. نیمی از کارکنان سایر دستگاه ها نیز می توانند در ادارات باشند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) ، تمام مراکز استان وضعیت قرمز دارند و اوضاع اسفناک شده است.

نام شهرهای قرمز و نارنجی سفر به این شهرها ممنوع است و متخلفان به ترتیب یک میلیون گوجه فرنگی و 500000 گوجه جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا