جامعه

بیش از ۶ هزار دانش آموز بوشهری در انتظار دریافت تجهیزات آموزشی

تیتر اول / بوشرا مدیرکل کمیته همیاری استان بوشهر گفت: این مرکز به 6 هزار و 600 دانش آموز برای تجهیزات آموزشی از جمله تبلت نیاز دارد.

احمد لطفی امروز در بوشر به خبرنگاران گفت: با توجه به این واقعیت که امسال اکثر مدارس استان بوشر در فضای مجازی خارج از مدرسه و تحصیل می کنند ، لازم است زیرساخت های لازم فراهم شود. بودن.

وی افزود: از آنجا که کمیته امداد از نیروی انسانی خوبی در هر دو بخش واقعی و حقوقی برای حل بیشتر مشکلات جامعه مورد حمایت استفاده می کند ، ما در تلاش هستیم تا از این پتانسیل برای تأمین نیازهای دانشجویان تحت پوشش استفاده کنیم. بیایید استفاده کنیم

مدیرکل کمیته کمک های بوشهر گفت: از آنجا که حضور در مدارس در برخی از مناطق استان به دو روز در هفته محدود می شود ، باید تجهیزات مانند لباس ، کیف ، کفش و لوازم التحریر تهیه شود. بودن.

لطفی یکی از مصوبات شورای آموزش بوچر در هفته گذشته را برای تهیه تبلت به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر تأمین لباس ، کیف و کفش برای 6 هزار و 600 دانش آموز تحت پوشش آن. مقامات استانی بوش ، با کمک خیرین ، باید تعداد قرصهای مساوی را در اختیار دانشجویان قرار دهند تا در آموزش آنها از طریق فضای مجازی خللی ایجاد نشود.

وی با اعلام اینکه اشتیاق عاطفی امسال در استان بوش از 6 سپتامبر تا 6 اکتبر برگزار می شود ، گفت: کمک به دانشجویان از طریق مراکز خیریه مستقر در مساجد شهری و روستایی و همچنین 19 دفتر آن در استان.

مدیرکل کمیته همیاری استان بوشهر اظهار داشت: خیرین حقیقی و مشروع در بانک ملی با استفاده از شماره حساب 01107699749001 با شناسه 880318126 یا شماره کارت مجازی 6037997950030370 به نام کمیته همیاری امام خمینی (ره) و از طریق کد Ussd قابل پرداخت است) برای پرداخت کمک به دانشجویان از طریق تماس به شماره 1 1 0777 * 8877 *

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا