جامعه

بیانیه سازمان بهشت زهرا در مورد ویدیوی “دختران بابا آنتون”

بهشت زهرا(س) در ویدئویی در تبلیغ دختران بابا آنتون، اهانت آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش تیتر اول، به نقل از سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س)، سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) در بیانیه ای توهین آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی که در این ویدئو استفاده شده است را به شدت محکوم و اعلام کرده است. تبلیغات دختران بابا آنتون. کردها به دلیل فیلمبرداری غیرمجاز این گروه از بهشت ​​حضرت زهرا (س) و هتک حرمت به کار رفته در این ویدئو، موضوع را از قوه قضائیه پیگیری خواهند کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

“به نام خدا
و كسانى كه به خدا و رسولش ايمان آوردند و آنها كه شايسته و شهيد شدند پاداش و پاداششان پروردگارشان است.
و کسانی که به خدا و رسولان او، حقیقت حق ایمان دارند، کسانی که اجر شهدا را نزد خدا می دانند، اجر کار خود و نور ایمان خود را خواهند یافت.
ویدئوی کوتاهی از تبلیغات این نمایش که به صورت غیر متعارف در بهشت ​​حضرت زهرا (س) فیلمبرداری شده است در روزهای اخیر منتشر شده و اذهان عمومی و مومنان و شهدا را آزرده کرده است.
آنچه در این ویدئو دیدیم بی اعتنایی به قداست دینی و بی احترامی به امام فقید و شهدای آرمیده در بهشت ​​حضرت زهرا(س) بود که البته غیر قابل بخشش است.
بلافاصله پس از انتشار این ویدئو و فعالیت های سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) مشخص شد که عوامل این نمایش مجوز رسمی فیلمبرداری در این مکان مقدس (فیلمبرداری حضرت زهرا (س)) را دریافت نکرده اند. . زمان فیلمبرداری نیز مربوط به ساعات قبل از خاکسپاری مؤمنان این سازمان بود.
علاوه بر این، با توجه به گشت زنی عوامل انتظامی سازمان که به طور دائم در محل ساخت و ساز حضور ندارند، این تیم از کمبود این عوامل برای ساخت فیلم استفاده کرد.
توجه به این نکته نیز ضروری است که از زمان استقرار رهبری جدید در سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س)، پوشش قبور خالی، وقایع و برخی از مرزهای ناشی از آن از بین رفته است، اما در عرض چند روز از ساختمانی برای پوشاندن قبرها، این تیم از این فرصت برای ضبط ویدئو استفاده کردند.
سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) با محکومیت اولین ناهنجاری و پس از تماس های مکرر با گروه سازنده فیلم، از آنان خواست تا در مورد فعالیت، فیلمبرداری غیرقانونی در حضرت زهرا(س) توضیح دهند و به ویژه از مردم عذرخواهی کنند. اما پس از گذشت دو روز از اقدامات نسنجیده و تاخیر این گروه در پاسخگویی به افکار عمومی و شهادت، به شدت اعتراض کرد.
مسئولیت آن نیز بر عهده گارد ارتش است و نمی توان از کوتاهی این نیروها چشم پوشی کرد.
توهین آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی در حرم بهشت ​​حضرت زهرا و در جوار شهدا و امام شهدا و همچنین فعالیت غیرقانونی این سازمان در ضبط و پخش این کلیپ به شدت می باشد. محکوم.
حضرت زهرا(س) بهشت ​​در محکومیت این تیزر گفت: بازیگران دختر بابا آنتون باید پاسخگوی احساسات آزرده مردم باشند و وزارت فرهنگ و حکومت اسلامی مسئولیت این اطلاع رسانی ضدفرهنگی را بر عهده بگیرد. و رفتار غیرقانونی با دستورات آن. از کارنامه حرفه ای خود خلاص شوید.
این سازمان در نهایت با توجه به ضبط غیرقانونی این فیلم و ناهنجاری های بصری و محتوایی آن، بررسی قانونی این موضوع را در دستور کار مراجع ذی صلاح قرار داده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا