استان ها

بیانیه اصناف کهگیلویه و بویراحمد در مورد قوانین و مقررات صنفی



به گزارش خبرهای آنلاین کهگیلویه و بویراحمد ، متن کامل اعلامیه ششم اتحادیه صنفی استان های کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:
منابع و افتخارات
نعمت ها و نعمت های شگفت انگیز
با احترام از شما ، ضمن تقدیر و تشکر از شما برای حمایت و همکاری ، فروشگاه های بزرگ و اشاراتی که از مارس علیه کرونا خودداری کردند و از همراهی با آنها برای بستن امانت در این جهت و ادعای طومار خود ، لطفاً این رستوران عاری از هرگونه اشکالاتی است و هزینه های ارزنده دولت را در پی خواهد داشت و عزیز شما را با تعطیلات و نگهداری از واحد اتحادیه جبران می کند.
بنابراین ، در همین راستا ، در مرحله دوم مبارزه با کورو ویروس و اختلافات اجتماعی ، مقرر شد کلیه اتحادیه های صنفی در وب سایت محیط کار به نشانی markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.
و کلیه مراجعاتی که در لیست ذکر نشده باز شده اند و نیاز به راه اندازی سرویس مرجع خود دارند باید از ساعت 0 عصر جمعه 12 فروردین به مدت یک هفته به وب سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند تا برای ثبت نام و اعلام در دسترس بودن خود ، به سایت مرجع خود مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که دستورالعمل های بهداشتی هر مرجع در وب سایت مرکز محیط زیست ذکر شده است و پس از فعالیت آژانس های مرجع ، با تحقیقات مشترک بازرس کل ، بازرس کل و سازمان تنظیم مقررات بازار تقویت می شود. و در صورت عدم ثبت در اطلاعیه وزارت بهداشت ، فعالیت های اتحادیه و محل های کار متوقف و بسته خواهد شد.
به امید ایران مرفه و مرفه در سال 1399
ستادهای ضد تبلیغ در سالن های ولسوالی های کهگیلویه و بویراحمد

48


انتشارات سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا