اقتصادی

به‌کارگیری سربازان مهارت‌دیده بوشهر در پارس جنوبی

تیتر اول/بوشهر فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از انعقاد قراردادی با پارس جنوبی در جهت بکارگیری سربازانی که در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کرده و تخصص لازم را کسب کرده‌اند، خبر داد.

سرتیپ علی رزمجو پنجشنبه ۱۱ خرداد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا (ع) با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای سربازان افزود: از مهم‌ترین خواسته‌های مقام معظم رهبری مهارت آموزی برای سربازان و جوانان به شمار می‌آید که تاکنون از طریق سلسله مراتب‌های لشکری و کشوری این دوره‌ها عملیاتی شده‌اند.

وی از انعقاد قراردادی در جهت به کارگیری سربازان متخصص در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: قراردادی با پارس جنوبی در جهت بکارگیری سربازانی که در دوره‌های کارآموزی شرکت کرده و تخصص کافی را کسب کردند در جهت بکارگیری آن‌ها منعقد شده است.

مسئول منابع سرباز در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز با اشاره به مهارت‌هایی که به سربازان این سپاه آموزش داده می‌شد، اظهار کرد: مهارت‌های ورزشی، آموزش قرآن، مهارت کشاورزی، مهارت‌های هلال احمر و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از جمله مهمترین مهارت‌هایی می‌باشد که در این سپاه به سربازان آموزش داده می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: کارکنان وظیفه می‌توانند پس از گذراندن دوره‌های مهارت آموزی در رشته‌های مختلف از طریق گواهینامه‌ای که دریافت می‌کنند در جهت اشتغال زایی و ورود به بازار کار تسهیلاتی متناسب با کار خود دریافت کنند.

در پایان این نشست نیز از اعضای قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از طرف سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل عملکرد عالی این قرارگاه با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا